Pokazy mody

13 FashionPhilosophy Fashion Week Poland za nami

13 FashionPhilosophy Fashion Week Poland za nami
20 listopada 2015 r. Informacja prasowa 13 FashionPhilosophy Fashion Week Poland za nami 33 pokazy, setki gości oraz 4 dni niezapomnianych wrażeń – tak w

20 listopada 2015 r.
Informacja prasowa

13 FashionPhilosophy Fashion Week Poland za nami
33 pokazy, setki gości oraz 4 dni niezapomnianych wrażeń – tak w skrócie można podsumować 13. edycję FashionPhilosophy Fashion Week Poland, która odbyła się w Łodzi w kompleksie DoubleTree by Hilton i Wytwórni.

Pokazy Off Out of Schedulle rozpoczęły w czwartek najważniejszą w Polsce imprezę modową. Na wybiegu zobaczyliśmy kolekcje Katarzyny Romańskiej, MOMI-KO, KHATEGAT i Klaudii Markiewicz.

Także w czwartek odbyła się Gala Otwarcia, podczas której goście obejrzeli retrospektywny pokaz kolekcji Jerzego Antkowiaka oraz pokaz Carlosa Gila – z Moda Lisboa. Jerzy Antkowiak uhonorowany został przyznawaną przez organizatorów nagrodą Złotego Flaminga. Statuetka została przyznana
w kategorii projektant – osobowość. Wśród licznych gości Gali obecna była komisarz UE Elżbieta Bieńkowska.
Na wybiegu Designer Avenue obejrzeliśmy kolekcje: Anniss, La Metamorphose, Violi Piekut, Tundra Fashionlogic, Jarosława Ewerta, ODIO X PIECZARKOWSKI, Violi Śpiechowicz, Kędziorek, JACOB BIRGE VISION, LA ROUE, MALGRAU, VANDIS BY ZIELIŃSKI, Natalii Jaroszewskiej, Piotra Drzała, Bajer Ola-Bola, Marii Wiatrowskiej i Gorsky.

W ramach projektu Studio kolekcje zaprezentowali: Zuzanna Kwapisz, Marta Kuszyńska, Kombokolor, UNVTD, WESOŁOWSKI, Ebby Port z Fashionclash Maastricht, CAHA, NANKO oraz Giebułtowski.

Niezwykłe wzruszenie zapanowało wśród publiczności podczas finału pokazu Natalii Jaroszewskiej. Modelki wśród których była Ewa Mielnicka (Miss Polski 2014) schodziły z wybiegu przy dźwiękach „Imagine” Johna Lennona na tle pacyfki z wieżą Eiffla. W ten symboliczny sposób projektantka dedykowała pokaz wydarzeniom paryskim.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się pokazy finalistów Project Runway – Jacoba Birge i Vandis
by Michał Zieliński z udziałem modelek Top Model.

Pokaz Violi Piekut przyciągnął m.in. Marcelinę Zawadzką, Joannę Jabłczyńską, Kamilę Szczawińską, Dominikę Gawędę oraz Dorotę Czaję.
Podczas tej edycji odbył się pokaz specjalny finału konkursu SEAT, którego zwyciężczynią jest Waleria Tokarzewska-Karaszewicz, a zaprezentowana przez nią kolekcja inspirowana nowymi modelami marki SEAT spotkała się z bardzo dobrą ocena gości. Konkurs odbył się w przestrzeni Internetu i cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Do konkursu zostało zgłoszonych prawie 400 prac przez 230 młodych i zdolnych projektantów. Inicjatywa marki SEAT pokazała, że młodzi polscy projektanci są bardzo kreatywni i potrafią się bawić modą.
W Strefie Showroom zaprezentowało się ponad 60 projektantów odzieży i akcesoriów, a goście mogli nie tylko kupić unikatową odzież i biżuterię, ale także porozmawiać z autorami kolekcji.

A to już wiesz?  „JULIA’S NOT DEAD”, czyli paprocki&brzozowski

Łącznie na wszystkich pokazach na widowni zasiadło 25 tysięcy gości wśród nich kilkuset dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów m.in. Declan Echteld (Vogue Italy), Dina de Fina (Collezioni Donna), Nicolas Gregorieff (Fashion News Life), Marcel Schlutt (Kultblut Magazine), Philippe Pourhashemi (blog Diane Pernet), Antonia Mortensen (CNN) oraz przedstawiciele ambasad, goście z Moda Lisboa, Fashionclash Maastricht i Lviv Fashion Week.
Kolejna 14 edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland odbędzie się w terminie 19-14 kwietnia 2016 r.
Organizacja tegorocznej edycji nie byłaby możliwa, gdyby nie partnerzy strategiczni
i sponsorzy. Dzięki ich wsparciu możemy realizować każdą z naszych wizji, czyniąc FashionPhilosophy Fashion Week Poland jeszcze bardziej atrakcyjnym dla gości, a także dla wszystkich osób związanych
z branżą modową.

tlum_Bartosz_Ka_Nachtigal103-003-2015-11-20 _ 21_05_28-80

GALA_BY_ADRIANA_AND_MIKE_PASARELLA_003-001-2015-11-20 _ 21_05_28-80

JAROSZEWSKA_MIKE_PASARELLA_036-002-2015-11-20 _ 21_05_28-80

SEAT posiada bogatą gamę samochodów będących doskonałym połączeniem najnowszej technologii i hiszpańskiego charakteru. Założona ponad 60 lat temu marka przeszła ewolucję pełną wyzwań i sukcesów – od przodującego producenta aut rodzinnych w Hiszpanii, aż do jednego z liderów w dziedzinie produkcji najbardziej dynamicznych i sportowych samochodów na świecie. Misja SEAT to TECHNOLOGY TO ENJOY – w sercu tej idei kryje się dynamiczny design SEAT-a i wyjątkowa dbałość o każdy wizualny szczegół niepowtarzalnego auta.
Mecenas Marka SEAT

Patron Strategiczny: Miasto Łódź
Patron Główny: Telewizja TVN
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Avanti, Avanti24.pl, Logo, VIVA, VIVA Moda, naszemiasto.pl
Sponsorzy: Carlo Rossi, La Luxe Paris, Evian, Etap Sofa, Herbarium, Gatta, DoubleTree by Hilton, Wytwórnia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy