Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
E-SPORT NA XBOX 360 – WORLD CYBER GAMES 2007 Xbox 360 po raz pierwszy uczestniczy w polskich eliminacjach WCG 2007; Rywalizacja obejmuje gry Gears of War i Forza Motorsport2. Warszawa, 21 czerwca 2007 r. – F
Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Sre
Z okazji ósmej rocznicy powstania mBank zaprasza Klientów na wyjątkowy, ośmiogodzinny czat oraz zachęca do udziału w specjalnym urodzinowym konkursie. 26 listopada br. mBank będzie obchodził ósme urodziny. Z
Szwajcaria i Austria cieszą się dużą popularnością w ofercie Rainbow Tours. Zwłaszcza w kontekście zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej. To okazja do połączenia sportowych emocji z dawką kultury, sztuki i w
Jak zachęcić niejadka do spałaszowania zupy na obiad? A może przeczytać dziecku bajkę o zupie? Tej jesieni jedzenie zupy może być prawdziwie bajkowym przeżyciem! Na stronie www.winiary.pl w sekcji „Zupy to nasza specjaln
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Największa platforma handlowa polskiego Internetu Allegro.pl rozpoczęła kampanię świąteczną. Będzie ona zachęcać Użytkowników do kupowania prezentów pod choinkę właśnie w serwisie. To największa kampania ma
"MOC energii" - loteria adresowana do klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA zakończyła się 6 grudnia br. W pierwszej akcji promocyjnej w sektorze energetycznym skierowanej do tak licznej grupy od