25 czerwca w budynku Giełdy Papierów Wartościowych odbyła się gala XVI edycji rankingu najlepszych instytucji finansowych, organizowanego przez "Rzeczpospolitą". Tegoroczna edycja przyniosła dwa wyróżnienia dla Gru
Miasteczko edukacyjno-rozrywkowe w Płocku odwiedziło ponad pół tysiąca uczniów klas I-III z 6 lokalnych szkół podstawowych, a także wielu mieszkańców Płocka. Dzięki filmowi 3D, interaktywnemu quizow
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
To wyjątkowa jesień dla czterech grup beneficjentów z Mazowsza: dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli, uczniów Szkoły Podstawowej na Targówku Fabrycznym i podopiecznych Zespołu Caritas z Józefowa k/Legio
30 listopada Akademia Technik Malarskich ostatecznie zamknęła pierwszy etap konkursu „Malarz Roku 2010”. Już wkrótce jury wybierze najlepsze inwestycje, które powalczą o tytuł najlepszego malarza w Polsce
Coraz więcej turystów wybiera z wakacyjnej oferty Rainbow Tours Teneryfę i Hiszpanię. To kierunki, które cieszą się popularnością zwłaszcza wśród osób wyjeżdżających z dziećmi. Są nie tylko gwa
Koalicja SMS bez VAT, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce, zdecydowała się zaapelować do przedstawicieli rządu Rzeczpospolitej, by udzielili jej wsparcia w walce o niepobieranie podatku od darowizn p
Zakończyła się kolejna, już VI edycja akcji edukacyjnej "ENERGA - DZIECIOM? organizowanej przez Koncern Energetyczny ENERGA SA Oddział Zakład Energetyczny Gdańsk w Gdańsku. 16 czerwca w sali kinowej "Krewetki" odbędzie się ur
Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilkunastu dni, oferta kiosku z cyfrową prasą www.netpress.pl powiększa się. Nowe czasopisma to tygodnik opinii ?Ozon? i ?Foto Akt?, magazyn poświęcony artystycznej fotografii. Kolejnym polskim tytu
Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,