Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy. Problem otyłości młodych ludzi w Polsce się pogłębia, a
W prestiżowym konkursie Car of The Year zwyciężył Opel Insignia. O wygranej zdecydował zaledwie jeden punkt przewagi. Jednak to dopiero początek walki o klienta. Opel Insignia podobnie jak jego poprzednik (Opel Vectra) zna
Lider handlu internetowego serwis aukcyjny Allegro.pl rozpoczął współpracę z największym serwisem społecznościowym w Polsce – nasza-klasa.pl. Pozwoli to Użytkownikom Allegro prezentować swoje aukcje na profilu NK.
Na fali tego typu skojarzeń oraz w związku z coraz większą popularnością portalu Facebook, Amica postanowiła wykorzystać to medium do swoich działań wizerunkowych uruchamiając aplikację: Co zgotuje Ci Nowy Rok? Dostępne w
Nagroda im. E. Kwiatkowskiego przyznawana jest co roku za najlepsze publikacje o tematyce ekonomicznej. Laureatem 18. edycji konkursu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich został Zbigniew Domaszewicz.Dziennikarz został uhonorowany za
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
Już w najbliższy weekend (13 i 14 września) Netia zaprasza na rodzinne GigaPikniki GigaKablówki w Warszawie. Będą to imprezy dla całej rodziny, podczas których odbędą się m.in. spotkania z Wiktorem Niedzickim, autorem telewi
24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę od
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j