W warszawskim Hotelu Novotel odbyła się wczoraj III Konferencja Central European Electronic Card - Warsaw 2010. Wydarzenie jest jednym z najważniejszych spotkań branży kartowej z Polski i Europy Centralnej.Tegorocznej konferencji
Małgorzata Foremniak i Artur Żmijewski po raz pierwszy wspólnie wspierają kampanię UNICEF!W Demokratycznej Republice Konga trwa obecnie największy kryzys humanitarny od czasu II wojny światowej. Co minutę jedno dziecko um
"Lata płyną i zdrowie już nie to, co kiedyś" - z tym popularnym powiedzeniem zetknęli się już chyba wszyscy, mający w rodzinie lub najbliższym otoczeniu osobę w wieku dojrzałym. Nie jest tajemnicą, że dojrzały wiek szczeg
Coraz częściej z pracy do domu wracamy jedynie na weekendy. 5% osób biorących udział w sondażu serwisu Praca Wirtualnej Polski wskazało, że pięć dni w tygodniu spędza poza swoim miejscem zamieszkania.Aż 40% osó
Cokupić.pl – serwis należący do Grupy Allegro – w okresie przedświątecznych zakupów nie tylko pomoże w decyzjach zakupowych, ale jako jedyny serwis w Polsce zapłaci użytkownikom za opinie.Serwis cokupić.pl
BRE Bank zwyciężył w konkursie ?Najlepszy partner w biznesie? zorganizowanym przez miesięcznik Home&Market. Pierwszą nagrodę w kategorii ?Najlepszy bank? otrzymał za wyróżniającą się na rynku ofertę dla małych i śred
18 marca 2006 ? Rewelacyjny wynik Audi R10 TDI, zasilanego Shell V-Power Diesel osiągnięty 18 marca br. w trakcie 12 godzinnego wyścigu w Sebring otwiera nową kartą w historii motoryzacji. Po raz pierwszy samochód sportowy z
Charakterystyczne wzory z klasycznymi, dużymi szybami. Kwadratowe i prostokątne zdobienia. Prostota, elegancja i uniwersalizm (a może minimalizm) – cechy pozornie nieoryginalne, acz od lat cenione. Które kolekcje skrzyd
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t