W Polsce na jednego mieszkańca przypada ponad jeden kilogram herbaty rocznie, co plasuje nas w pierwszej trójce Europy pod względem spożycia tego napoju. Coraz częściej wybierając konkretny rodzaj herbaty kierujemy się jej wła
Młodzieżowy klub piłkarski UKS Varsovia został wybrany jako reprezentant Polski podczas II Forum ?FOOTBALL FOR FRIENDSHIP ? Piłka Nożna Dla Przyjaźni?, podczas finału Ligi Mistrzów 2014 w Lizbonie. W trakcie wyjazdu, młodzi p
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
Xella Polska otrzymała tytuł Solidny Pracodawca Roku 2006 za wzorową politykę personalną. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest przez „Przegląd Gospodarczy" firmom przykładającym dużą wagę do solidności zatrudn
Serwis turystyczny AlleWakacje zintegrował się z Allegro.pl. Jego oferta jest teraz dostępna na stronach największej polskiej platformy handlowej Na potrzeby integracji, w Allegro.pl została utworzona nowa kategoria: &bdquo
Największy serwis aukcyjny w Polsce - Allegro.pl (http://www.allegro.pl) - wraz z Telewizją Polską oraz Polską Akcją Humanitarną organizuje unikalną aukcję zdjęć z autografami aktorów polskich seriali. Dochód z aukcji \"Ak
Wielkimi krokami zbliża się święto, na które co roku czeka każde dziecko. Specjalnie z tej okazji organizatorzy programu edukacyjnego Mistrzowie Kodowania przygotowali dla najmłodszych mnóstwo kreatywnej zabawy. W sobotę 31 ma
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach w sposób szczególny uczci jubileusz dwóch wielkich kompozytorów polskich: Henryka Mikołaja Góreckiego oraz Krzysztofa Pendereckiego. 28 lis
Wiadomość do wszystkich, którzy wciąż wybierają się na wakacje - w sierpniu najgorętszym miejscem na polskim wybrzeżu będzie Trójmiasto! Nie ma na co czekać, pakujcie walizki, bierzcie kapelusze i kremy z filtrem i dołącz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy