Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny i prywat
5 grudnia 2008 r. Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy im. Gustawa Holoubka otrzymał nagrodę Nocny Marek przyznawaną przez czytelników magazynu „Aktivist”. Teatr został wyróżniony w kategorii „teatr rok
Co kupić na gwiazdkę dziewczynie? Z czego będą zadowoleni rodzice? Kolejne skarpetki dla chłopaka? - z takimi pytaniami chyba zmaga się każdy w okresię przedświątecznym. W rozwiązaniu dylematów, może pomóc specjalna stron
Skończył się 2006 rok - czas na całoroczne podsumowanie tego wszystkiego, co wydażyło się w serwisie Female.pl (http://www.female.pl).W ciagu 2006 roku Female.pl zanotowało 2,830,594 odsłon i 899,072 odwiedzin unikalnych
BRE Bank zwyciężył w konkursie ?Najlepszy partner w biznesie? zorganizowanym przez miesięcznik Home&Market. Pierwszą nagrodę w kategorii ?Najlepszy bank? otrzymał za wyróżniającą się na rynku ofertę dla małych i śred
Popularni dziennikarze i uznani reportażyści, a także gwiazdy młodego pokolenia aktorów będą gośćmi III Festiwalu Sztuki Faktu, który już w najbliższy piątek, 24 kwietnia 2015 roku rozpocznie się w Toruniu. Wciąż można
Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Polaków do tego stopnia, że linie lotnicze prześcigają się w promocjach i zmianach ofertowych. W związku z tym NewsPoint przygotował raport
Allegro najpopularniejsza platforma handlowa w polskim Internecie wraz z PayU (operator Płatności Allegro) wprowadzają zmiany dla użytkowników korzystających z Płatności Allegro - narzędzia ułatwiającego
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce