Rainbow Tours opublikował właśnie skonsolidowany raport za rok 2007. Duży wpływ na wyniki miało uruchomienie oddziału na Ukrainie. Z podsumowania jasno wynika, że stale rośnie sprzedaż – również w miesiącach zi
Bank Pekao SA został Sponsorem Narodowym Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 i Oficjalnym Bankiem tych mistrzostw w Polsce. Jest to naturalna konsekwencja finansowania przez Bank największych, strategicznych projektów
Jednym z najistotniejszych problemów konserwatorskich w Katedrze Oliwskiej jest dublowanie obiektów i to zlokalizowanych w tym samym miejscu – twierdzi dr hab. inż. arch. Aleksander Piwek z Wydziału Architektury.
Ukazała się długo oczekiwana publikacja „Wędrówki po Wrzeszczu” pod redakcją Katarzyny i Jakuba Szczepańskich. Promocja książki i spotkanie z autorami odbędzie się w środę, 29 czerwca o godz. 18 w Szkole
Największy i najbezpieczniejszy serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl) informuje o rozpoczęciu wielkiej akcji świątecznej, przygotowanej przy współpracy ze Świętym Mikołajem (http://www.santaclausonline.com/) oraz
Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy. Problem otyłości młodych ludzi w Polsce się pogłębia, a
Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
12 lutego 2015 roku w Warszawie już po raz drugi odbyła się konferencja z cyklu Fidelity Perspectives kierowana do profesjonalistów związanych z rynkiem inwestycyjnym, a organizowana przez Fidelity Worldwide Investment. Eksperci F
6 lipca, podczas specjalnego koncertu zorganizowanego w ramach działań biura ESK Katowice 2016, spotkają się dwie formacje radiowe: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach oraz Big Band, zrzeszony w strukturach
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie