Na ENERGETYCZNE MIKOŁAJKI zaprasza mieszkańców Konina, Koszalina, Ostrołęki i Płocka Grupa Energa. Już 6 grudnia na największych placach tych miast odbędą się przedświąteczne imprezy, których atrakcją będą
I miejsce dla kredytu mieszkaniowego Mój Dom w rankingu WPROST z dn. 22.10.2007Kredyt mieszkaniowy Mój Dom Banku BPS zajął I miejsce w rankingu tygodnika WPROST. Został oceniony przez ekspertów jako
Polskie Forum Strategii Lizbońskiej (PFSL) przeanalizowało problematykę transportu, jako jednego z czterech obszarów priorytetowych "filaru ekologicznego". Istotność transportu wynika z jego znacznej uciążliwości dla środowis
W dniach 26 – 28 listopada odbędzie się kolejna (już czwarta) edycja Konferencji Profesjonalny Inwestor. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII) – największa organizacja inwes
ING Bank Śląski oferuje dodatkowe, wyższe oprocentowanie za dopłaty na Otwarte Konto Oszczędnościowe i Otwarte Konto Oszczędnościowego Direct w złotych. Dodatkowo, wpłacone pieniądze dają szanse klientom ING na wygranie atr
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t
Od listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A. Spółka, notowana na warszawskiej giełdzie, zleciła agencji organizację spotkań z dziennikarzami, relacje inwestorskie oraz opracowanie n
Dzień Systemów Informacji Geograficznej organizują na naszej uczelni Koło Naukowe Hevelius, Politechnika Gdańska oraz Uniwersytet Gdański. Impreza odbędzie się 16 listopada 2011, w godz. 9.00-15.00 w Auli. Wstęp wolny.&h
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od