Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało patronem Konferencji "Trendy i narzędzia media relations" organizowanej przez Polską Agencję Prasową.Konferencja, która odbedzie się 28 października 2004 roku jest skierowana do
6 lipca, podczas specjalnego koncertu zorganizowanego w ramach działań biura ESK Katowice 2016, spotkają się dwie formacje radiowe: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach oraz Big Band, zrzeszony w strukturach
Specjalistyczny sklep internetowy www.igruszka.pl, na podstawie dokonanych zakupów, przygotował zestawienie najlepiej sprzedających się kosmetyków i akcesoriów do makijażu w okresie ostatnich 6 miesięcy.…
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
Redakcja serwisu SwiatObrazu.pl zaprasza na wyjątkowe szkolenia – Coaching fotograficzny. Jest to niespotykane do tej pory połączenie niskiej ceny, elastyczności wyboru terminu oraz możliwości pracy indywidualnej lub w bard
Firma Rossmann otworzyła swoją 500-setną drogerię w Polsce. Sklep mieści się w Lidzbarku Warmińskim.Jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie swoją pierwszą, polską drogerię otworzyła w Łodzi w 1993 roku. Po 17 l
Najwyższa jakość na najwyższym poziomie16 czerwca 2011 roku w najwyżej położonej restauracji w Europie – Panorama Bar w hotelu Marriott, odbyła się konferencja poświęcona nowym produktom marki Amica. Najwyżej po
Od robota, który będzie obsługiwał wystawców po wędliny wolne od chemii ? od 28 listopada przez trzy kolejne dni na Politechnice Gdańskiej prezentowane będą owoce działalności naukowo-badawczej i wdrożeniowej, towarzyszyć
Dlaczego Gdynia ciągle zadziwia nowoczesnym wyglądem? Czy gdyńska architektura lat 20.-30. jest już zabytkiem? O modernistycznej zabudowie Gdyni, która rozwinęła się 80 lat temu na skalę niespotykaną w żadnym innym mie
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró