ING Bank Śląski, jako reprezentant grupy Fundatorów i Darczyńców Fundacji Sztuki Polskiej ING, otrzymał nagrodę w konkursie Sztuka cenniejsza niż złoto, nagradzającym instytucje sektora finansowego za promowanie i
Serwis SwiatObrazu.pl udostępnił mobilną wersję serwisu przeznaczoną dla komputerów przenośnych PDA. Wersja mobilna serwisu dostępna jest pod adresem http://swiatobrazu.pl/mobile. Jej interfejs został odpowiednio zoptym
W dniu dzisiejszym o godzinie 20.30 w kinie Muranów odbędzie się inauguracja 7. Tygodnia kina hiszpańskiego, podczas której pokazany zostanie film biograficzny Camarón opowiadający o najwybitniejszym śpiewaku
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski - „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw,
24 lipca br. roku Zarząd Banku BPS S.A. podjął decyzję o przekazaniu darowizny w wysokości 10.000 zł na rzecz poszkodowanych w wyniku katastrofalnej trąby powietrznej, która 20 lipca br. przeszła przez gminę Kłomnice w
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Wars
Ericsson Consumer Lab podał, że 35% Polaków jest zainteresowanych usługami nawigacji GPS. O praktycznym znaczeniu korzystania z szerokopasmowego Internetu świadczy również wysokie zainteresowanie Polaków banko
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�
15 października 2006, niedziela, godz. 18.00 (wstęp od godz. 17.00)?Już za rok matura?, świąteczny ?Dzień jeden w roku? czy kwiaty we włosach, które ?potargał wiatr? ? czy żyje w Polsce choć jeden człowiek, który nie zna
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy