Warszawa 19 marca 2007 - W tegorocznej edycji Shell Eco-marathon po raz drugi uczestniczyć będą Polacy. Dwie drużyny z Politechniki Warszawskiej wystartują w zawodach najbardziej oszczędnych energetycznie pojazdów. W Eco-m
Chór Politechniki Gdańskiej zdobył najwyższe laury podczas XI Łódzkiego Festiwalu Chóralnym Cantio Lodziensis. W konkursie uczestniczyło 28 zespołów z całej Polski. Festiwal odbywał się w dniach 15&
Bank Pekao SA został Sponsorem Narodowym Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 i Oficjalnym Bankiem tych mistrzostw w Polsce. Jest to naturalna konsekwencja finansowania przez Bank największych, strategicznych projektów
15 grudnia w Warszawie odbędzie się Regionalny Festiwal Naukowy E(x)plory. Impreza organizowana jest dla uczniów szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych i studentów przez Fundację Zaawansowanych Technologii.…
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
Firma Com-Media podjęła się opieki webmasterskiej nad Ekumenicznym Serwisem Informacyjnym Kosciol.pl, biorąc tym samym udział w stworzeniu unikalnego miejsca w polskim internecie.Pod adresem http://www.Kosciol.pl można znaleź�
Podczas uroczystej gali „Perły Polskiej Gospodarki” w Teatrze Wielkim w Warszawie przyznano statuetki dla najlepszych podmiotów gospodarczych w Polsce. Tytuł Perły Dużej otrzymała obchodząca w tym roku sw
Podjęta z inicjatywy Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego renowacja Cadillaca, ostatniego auta Marszałka Józefa Piłsudskiego, zakończyła się sukcesem. Dziś 7 listopada, w Belwederze, Prezydent uroczyście odsłonił odrestau
W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla Klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas kt&oacu
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r