Waldemar Bartelik, prezes Zarządu Koncernu Energetycznego ENERGA SA odebrał statuetkę "Top Menedżera? Pomorza 2005, przyznawaną dorocznie pod egidą "Dziennika Bałtyckiego?. - Czuję się jak kapitan zwycięskiej drużyny - powi
Rozwiązanie firmy Ericsson ukryte w skrzynce o rozmiarach 50x50 zapewnia dostęp do sieci szerokopasmowej oraz dostarczenie szeregu atrakcyjnych usług m.in. IPTV dla 12-24 odbiorców w jednej lokalizacji. Ericsson EDA 1200 - EDA RSC2
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski - „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw,
Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Charakterystyczne wzory z klasycznymi, dużymi szybami. Kwadratowe i prostokątne zdobienia. Prostota, elegancja i uniwersalizm (a może minimalizm) – cechy pozornie nieoryginalne, acz od lat cenione. Które kolekcje skrzyd
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys
mBank wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym Generali oferują ubezpieczenia majątkowe i NNW z 10% rabatem oraz bardzo atrakcyjne ubezpieczenie podróżne.Promocja trwa do końca sierpnia br. i dotyczy ubezpieczenia mieszkanioweg
Już w najbliższą środę, czyli 17 października odbędzie się kolejne Spotkanie Specjalne z cyklu „Po Robocie” organizowane przez Fundację InternetPR.pl we współpracy z warszawskim klubem Level. Jak zwykle nie
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r