Najwyższa jakość na najwyższym poziomie16 czerwca 2011 roku w najwyżej położonej restauracji w Europie – Panorama Bar w hotelu Marriott, odbyła się konferencja poświęcona nowym produktom marki Amica. Najwyżej po
Polskę w 2015 r. czekają zmiany na arenach politycznej i gospodarczej. To może być czas strajków. Uruchomiony został bowiem mechanizm ujawniający społeczne aspiracje, często niepokrywające się z wizjami rządzących. Ukazał
W piątej edycji Webstarfestivalu – konkursu na najlepsze strony WWW i kreacje polskiego Internetu – nagrodzono aż trzy serwisy portalu Wirtualna Polska. Webstar Akademii Internetu w jednej z kluczowych kategorii – &
mBank wspólnie z Katolickim Stowarzyszeniem Archidiecezji Łódzkiej zapraszają do licytacji ręcznie malowanych pisanek Wielkanocnych oraz gadżetów mBanku w ramach Aukcji Malowane Nadzieją. Po raz pierwszy aukcja Malowane Nadzie
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s
18 czerwca br. podczas Gali PremiumBrand firmę Netia SA uhonorowano tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Telekomunikacja/Technologia.„Na markę Netii pracujemy każdym naszym działaniem – od sprzedaży, obsługi
W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesi
Początek grudnia oficjalnie uznać można za czas, kiedy Polacy zaczynają myśleć o skompletowaniu listy świątecznych podarunków. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku wydatki Polaków na święta wyniosą o 12 proc. więcej n
To najbardziej oczekiwane przez profesjonalistów z branży retail wydarzenie 2014 roku. 28-29 maja, na Stadionie Narodowym w Warszawie, pojawi się ponad 1100 decydentów z branży nieruchomości komercyjnych, 350 przedstawicieli siec
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik