W odpowiedzi na zaptrzebowanie rynku dystrybutor marki Freixenet, firma Partner Center wprowadziła do swojej oferty wyjątkowe i eleganckie opakowanie dla wina Cordon Negro o nazwie "French Kiss". Wino Cordon Negro w opakowa
Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
Do dyspozycji mieli format A1, czyli 594×841 mm papieru. Na takiej powierzchni mogli wykazać się fantazją i profesjonalizmem. Stworzyli nietypowy team roboczy – dwóch studentów plus doktorantka prowadząca
Dwa złote, srebrny i brązowy medal z 63. Targów Wynalazczości, Badań Naukowych i Nowych Technologii BRUSSELS INNOVA przywieźli naukowcy Politechniki Gdańskiej. Targi odbyły się w połowie listopada.…
Chór Politechniki Gdańskiej zdobył najwyższe laury podczas XI Łódzkiego Festiwalu Chóralnym Cantio Lodziensis. W konkursie uczestniczyło 28 zespołów z całej Polski. Festiwal odbywał się w dniach 15&
Pierwszy ogólnopolski konkurs ?Mieszkam tu! Mądre pomysły na mądre miasto? wchodzi w decydującą fazę. Na najciekawsze inicjatywy realizowane w ramach budżetów obywatelskich w polskich miastach głosować można przez Internet
Dziś wystartował portal Liga Biegowa ? unikatowe narzędzie do rywalizacji dla biegaczy. Będzie on miejscem, w którym każdy pochwali się swoimi wynikami, porówna osiągnięcia z innymi zawodnikami i zobaczy, w jakim miejscu kl
Dziesięć specjalistycznych laboratoriów badawczych powstaje w ramach wspólnego projektu Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Na prezentację dorobku oraz zamierzeń poszczególnych laboratoriów wchodzących w skład
W celu wyrażenia poparcia dla programu Global Compact Caring for Climate, zainicjowanego przez Organizację Narodów Zjednoczonych, Ericsson CEO, Carl-Henric Svanberg, wygłosił na oficjalnym spotkaniu w Kopenhadze przemó
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy