Czego najczęściej szukali w NetSprint.pl polscy Internauci w pierwszym półroczu 2004 roku? Jakiej muzyki najchętniej słuchają? Kim jest ich ulubiona aktorka? Kto był najbardziej poszukiwanym politykiem w Sieci? Od
Znamy już zwycięzców dziesiątej edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Do Nowego Jorku, w nagrodę za pierwsze miejsce, pojedzie Natalia Bażowska z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Druga nagroda – cz
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
Któż nie zna latającego talerza, którym często bawią się całe rodziny w parku. Teraz coraz większą popularność zdobywa dogfrisbee – sport, który każdy może uprawiać z własnym psem. Wystarcz
Mini.wp.pl wzbogaca swoją zawartość o kolejne serwisy rozrywkowe. Przez telefon komórkowy można od dziś korzystać z witryn nocoty.pl i niewiarygodne.pl. Od teraz każdy, kto chce być na bieżąco z życiem gwiazd, może p
Wirtualna Polska ogłasza konkurs, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Ruszył wielki konkurs Wirtualnej Polski. Jego zwycięzca otrzyma nietuzinkow�
W Polsce działa ponad 100 firm, które zajmują się profesjonalną produkcją gier. Ale na palcach jednej ręki można policzyć produkcje, które przebiły się do świadomości opinii publicznej jako rynkowe hity. Ten stan można z
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró
Co łączy Clinta Eastwooda, Leonarda Cohena, Goldie Hawn, Condoleeze Rice i Steve´a Fosseta? Wszyscy mają powyżej 50 lat i odnieśli sukces w swojej karierze zawodowej. Łączy ich jeszcze jedno - wciąż pozostają osobami bardzo
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia