Co łączy Clinta Eastwooda, Leonarda Cohena, Goldie Hawn, Condoleeze Rice i Steve´a Fosseta? Wszyscy mają powyżej 50 lat i odnieśli sukces w swojej karierze zawodowej. Łączy ich jeszcze jedno - wciąż pozostają osobami bardzo
Po raz pierwszy serwis aukcyjny Allegro promować się będzie poza Internetem. Dzis ruszyła kampania reklamująca serwis w Radiu Zet i Radiostacji.Do końca grudnia w Radiu Zet zostanie wyemitowanych około 120 spotów reklamowych.
Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa wł
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
Zarówno Migut Media SA, jak i Edelman Polska odpowiedziały pozytywnie na propozycję mediacji ze strony PSPR w konflikcie wokół BCA SA. Migut Media SA przedstawiła ponadto wstępne warunki przystąpienia do rozmów, w których wsk
mBank został laureatem rankingu „50 Największych Banków w Polsce 2008". mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii banki internetowe w ramach 13 edycji prestiżowego rankingu organizowanym przez „Miesięcznik
Kampania „Zaufaj wodzie kranowej”, realizowana dla firmy BRITA, zdobyła złotą statuetkę Gold Magellan w międzynarodowym konkursie 2010 Magellan Awards – Communication Campaign Competition. Poza Gold Award, proje
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
W najbliższy weekend Kalisz stanie się europejską stolicą smaków. O najlepszą strawę dla podniebienia i duszy zadbają kucharze, restauratorzy oraz artyści z Polski i wielu innych krajów. O odrobinę smakowitych po
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or