Już po raz czwarty Polacy mają okazję sprawdzić, czy dobrze słyszą. Wszystko w ramach Narodowego Testu Słuchu. Do końca września ?słuchobus? odwiedzi blisko 70 miast.…
Coraz większą popularność zyskuje ostatnimi czasy nurt offline, czyli rezygnacji z wszelkich forma masowego komunikowania ? zwłaszcza elektronicznego. Odcięcie się od Internetu, który obecny jest już niemal w każdym aspekci
Kostiumy są pożądane nie tylko w Halloween, andrzejki czy podczas karnawału. Polacy przebierają się coraz chętniej ? wypożyczamy stroje na urodziny, śluby oraz wieczory kawalerskie i panieńskie.…
1 lutego 2015 roku ruszył nowy projekt prospołeczny Rossmanna skierowany do wszystkich uczniów gimnazjów w Polsce. Z okazji otwarcia tysięcznej drogerii w kraju firma ufunduje niezapomniany wyjazd wakacyjny dla 1000 gimnazjalist
Koncern Energetyczny ENERGA SA, największy dystrybutor energii elektrycznej w Polsce, został sponsorem tytularnym "Czarnych". Słupska drużyny w sezonie 2005/2006 występować będzie w ekstraklasie koszykówki mężczyzn pod nazwą
Ponad 110 tysięcy oddanych głosów, 34 gry, 9 dystrybutorów, 9 klanów e-sportowych –internauci WP już po raz ósmy wybrali najlepsze gry komputerowe minionego roku, najlepszych dystrybutorów, n
Globalny sondaż Reader’s Digest wykazał, że w większości krajów planuje się wydać na nadchodzące święta tyle samo co w zeszłym roku. Polska należy do garstki tych, którzy postanowili zacisnąć pasa. Mi
mBank, wraz z rachunkiem osobistym eKONTO, został uznany przez ekspertów za najlepszy bank dla nowoczesnego Klienta. Tytuł najlepszego banku dla nowoczesnego Klienta korzystającego z konta internetowego otrzymał
Na stronach największego polskiego serwisu aukcyjnego Allegro.pl rozpoczęła się nowa akcja charytatywna prowadzona wspólnie z siecią stacji radiowych Agory. Inicjatywa pod umownym tytułem Trzeba pomóc chorym dzieciom prowadzona
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r