Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
Znamy już zwycięzców dziesiątej edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Do Nowego Jorku, w nagrodę za pierwsze miejsce, pojedzie Natalia Bażowska z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Druga nagroda – cz
W piątek 16 listopada pod hasłem "SUPER HEROS AND MEGA STARS" odbędzie się szósta już edycja imprezy "DANCING W FENIKSIE" która jest przebieranym balem charytatywnym organizowanym przez Stowarzyszenie Junior Chamber Internationa
Koncern Energetyczny ENERGA największym i najcenniejszym dystrybutorem energii elektrycznej w Polsce - wynika z najnowszego rankingu "Rzeczpospolitej". Spółka z poniesionymi w 2006 r. nakładami w wysokości 580 mln
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Maj rozpoczyna sezon grillowania, pikników i kipiących warzywami sałatek. Co zrobić, żeby zapach grillowanego mięsa oczarował uczestników? Co podać amatorom delikatniejszych dań? A co dla wielbicieli sałatek? Mam
W marcu 2015 r. weszła w życie nowa ustawa, pozwalająca na łatwiejszą organizację ślubów poza urzędem stanu cywilnego. Czy oznacza to, że ceremonia będzie mogła odbyć się w balonie lub pod wodą? Nie, miejsce musi być go
23 września w SOS Wiosce Dziecięcej w Siedlcach odbyły się warsztaty dla najbardziej rozśpiewanych dzieci. Warsztaty przygotowała śpiewająca wolontariuszka Paulina Nasiłowska, a Natalia Kukulska pomogła je przeprowadzić.&hel
<P ><B >W 2004 roku Bank Pekao SA wesprze cele społeczne kwotą prawie 4 mln złotych. Bank postanowił skoncentrować swoją działalność społeczną i charytatywną na wybranych celach. Najwięcej przeznaczy na pomoc
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �