W dniu 17 listopada 2010 r., w warszawskiej Operze Narodowej, odbyło się uroczyste rozdanie Medali Europejskich- wyróżnień przyznawanych przez Business Centre Club produktom, które reprezentują wysoką jako
Premiera zewnętrznego napędu HD DVD przeznaczonego do konsoli Xbox 360 już 14 grudnia 2007 roku;Warszawa, 4 grudnia 2007 roku – Firma Microsoft poinformowała o premierze napędu HD DVD przeznaczonego do konsoli Xbox 360. Urz�
Ruszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski – swieta.wp.pl Jak co roku, pod adresem swieta.wp.pl internauci znajdą bożonarodzeniowy serwis internetowy Wirtualnej Polski. Redakcja portalu zawarła w nim wszystko, co wiąże si
Wyniki sondaży dotyczących sylwestrowych planów Polaków wskazują, że w dobie kryzysu i niepewnej sytuacji, jaka czeka nas po 1 stycznia, większość z nas nie wybiera się w ciepłe kraje ani na drogie bale karn
Giełdowy touroperator sprzedał w marcu wyjazdy zagraniczne za 10,2 mln zł. Oznacza to wzrost o 93 procent w porównaniu do analogicznego okresu w minionym roku. Osiągane wyniki z początku roku wskazują, że realizacja progn
Ericsson prowadzi globalny program wolontariatu pod nazwą Ericsson Response. Od 2000 roku rozsiani po całym świecie pracownicy firmy niosą pomoc regionom dotkniętym katastrofami dostarczając rozwiązań telekomunikacyjnych, kt&oa
Udoskonalenie zawartości i technologii Strony Głównej serwisu film.wp.pl to kolejny etap zmian w tej witrynie, uwzględniający sugestie internautów. Nowa Strona Główna serwisu Film Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl Serwis specjalny prezent.wp.pl, stworzony został przez Wirtualną Polskę dla marki Braun we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. Można tu znaleźć c
\"Powodzianom w Europie\" to hasło akcji charytatywnej zorganizowanej dla powodzian przez Allegro.pl (QXL Poland)i Telewizję Polską. Wylicytować można m.in. rekwizyty i kostium Michała Żebrowskiego, który zagrał rolę Geralta
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró