Dziesięć specjalistycznych laboratoriów badawczych powstaje w ramach wspólnego projektu Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Na prezentację dorobku oraz zamierzeń poszczególnych laboratoriów wchodzących w skład
Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Internetowy magazyn kobiecy Female.pl już na początku grudnia zaangażował się w społeczną akcję pt. „Podziel się opłatkiem z kasjerką. Nie rób zakupów w Wigilię”. Wydawca portalu tworząc projekt a
Warszawa 19 marca 2007 - W tegorocznej edycji Shell Eco-marathon po raz drugi uczestniczyć będą Polacy. Dwie drużyny z Politechniki Warszawskiej wystartują w zawodach najbardziej oszczędnych energetycznie pojazdów. W Eco-m
Największe przeboje muzyki filmowej w unikalnych plenerach gotyckiej starówki, uznani twórcy i młodzi debiutanci walczący o laury Przeglądu Konkursowego ?Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej już od pięciu lat przyciąga do Tor
Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems, światowego lidera w branży prasy elektronicznej.Magazyny oferowane przez NetPress pos
Efektywne i zgrane zespoły pracownicze to siła i podstawa działania organizacji. Czy jednak osiągnięcie najwyższego poziomu zespołowości i integracji pracy to wciąż zysk dla firmy, czy może już zagrożenie, związane chocia
"Im więcej tym lepiej" ? pod taką nazwą trwał przez ostatnie 3 miesiące konkurs Programu Partnerskiego Allegro. Liczba uczestników przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów. -Nie przypuszczaliśmy, że aż tylu użytkowni
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka