Wiadomość do wszystkich, którzy wciąż wybierają się na wakacje - w sierpniu najgorętszym miejscem na polskim wybrzeżu będzie Trójmiasto! Nie ma na co czekać, pakujcie walizki, bierzcie kapelusze i kremy z filtrem i dołącz
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest
Niemal 110 tysięcy legalnych, darmowych plików mp3, blisko 50 tysięcy zarejestrowanych artystów i 231 milionów ściągnięć – Strefa MP3 Wirtualnej Polski bije kolejne rekordy. Strefa Wirtualnej Pols
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
Ruszyła akcja, w której Klienci polecający konto w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 1200 nagród.Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać co najmniej jeden z rachunków indywid
Warszawa, 30 maja 2008 r. - Bank Pekao SA otrzymał główną nagrodę w rankingu ?50 Największych Banków w Polsce 2008" przygotowanym przez miesięcznik finansowy ?Bank", miesięcznik ?Nowoczesny Bank Spółdzielczy" oraz Centrum Pr
Giełdowy touroperator wytrwale realizuje prognozy finansowe. Po podsumowaniu wyników zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych okazało się, że wzrost przychodów jest zgodny z oczekiwaniami zarządu. Jednost
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
W najbliższą niedzielę, 18 grudnia w Parku Handlowym Bielany odbędą się wyjątkowe warsztaty. Klienci centrum będą mieli okazję własnoręcznie wykonać kartki świąteczne, ramki na zdjęcia czy zawieszki do prezentów.
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia