Pies, kot, królik czy rybka ? bez względu na to, na jakie zwierzę się decydujemy, opieka nad nim rozwija dziecko oraz uczy je wrażliwości i odpowiedzialności. Pupila warto wybrać rozsądnie ? nie tylko po to, aby nasza pociecha
W związku z dniem bezpiecznego komputera Allegro przypomina, o niebezpieczeństwach czyhających w sieci-Bezpieczeństwo jest od zawsze dla Nas priorytetem. Właśnie dla tego od początku roku wprowadzamy projekt Centrum Bezpieczeńs
E-SPORT NA XBOX 360 – WORLD CYBER GAMES 2007 Xbox 360 po raz pierwszy uczestniczy w polskich eliminacjach WCG 2007; Rywalizacja obejmuje gry Gears of War i Forza Motorsport2. Warszawa, 21 czerwca 2007 r. – F
Z pewnością będzie to najciekawszy przystanek w Gdańsku. Konkurs na koncepcję wiaty przystankowej w sąsiedztwie stadionu Baltic Arena wygrał dwuosobowy zespół studentów III roku Wydziału Architektury Politechniki
Już dzisiaj 10-osobowa kadra Polski wylatuje do chińskiego miasta Kunshan na światowe finały World Cyber Games, które odbędą się w dniach 29 listopada ? 2 grudnia br. Najlepsi polscy zawodnicy będą rywalizować o laury podcz
Mini.wp.pl wzbogaca swoją zawartość o kolejne serwisy rozrywkowe. Przez telefon komórkowy można od dziś korzystać z witryn nocoty.pl i niewiarygodne.pl. Od teraz każdy, kto chce być na bieżąco z życiem gwiazd, może p
Tegoroczna edycja Samsung Euro Championship po raz pierwszy w historii odbędzie się w Polsce. Znamy już oficjalne tytuły gier, w które rywalizować będą zawodnicy z całej Europy: Counter-Strike 1.6, FIFA 11, Starcraft 2: Wings
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po
Już trzeci miesiąc trwa konkurs skierowany do początkujących użytkowników Allegro.pl. Jak się okazuje Allegrowicze zacięcie walczą o atrakcyjne nagrody. Bić się jest o co, bo w ramach akcji ?Rozkręć się? można wygrać cy
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró