Polskie Forum Strategii Lizbońskiej (PFSL) przeanalizowało problematykę transportu, jako jednego z czterech obszarów priorytetowych "filaru ekologicznego". Istotność transportu wynika z jego znacznej uciążliwości dla środowis
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s
Wolontariusze z departamentu kredytów detalicznych ING Banku Śląskiego zorganizowali sprzątanie lasu w Nadleśnictwie Brynek w okolicy Tarnowskich Gór. Akcja, podczas której zebrano około 2000 litrów śm
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Wars
W niedzielę, 27 listopada o godz. 12.00, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach wystąpi podczas kolejnego poranku. W programie koncertu znajdą się dzieła kompozytorów rosyjskich, w roli solisty wystąpi
Życie polskich seniorów nie jest beztroskie. Niewielu z nich może sobie pozwolić na spokojną i godną starość, większość ledwo wiąże finansowy koniec z końcem. Dla tych, którzy posiadają nieruchomość na własność, po
12 października 2006 r. o godzinie 18.00, w Hotelu Monopol w Katowicach odbędzie się Gala Innowacyjności, podczas której zostanie ogłoszony ranking najbardziej innowacyjnych firm regionu śląskiego. Będzie to pierwsza z c
Jan Komasa zdobył Złotą Kaczkę dla najlepszego polskiego filmu 2011 roku za „Salę samobójców”. Komasa otrzymał Złotą Kaczkę także za scenariusz swojej debiutanckiej fabuły. Nagrodę za najlepsz
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t