?Zbadaj nerki ? Twój filtr życia? pierwsza kampania profilaktyczno ? edukacyjna chorób nerek w Polsce w najbliższym czasie w Żywcu i Zamościu. Bezpłatne badania finansuje koncern Fresenius. Nad koordynacją działań komunikacyj
W czwartek 2 czerwca 2011 odbyło się w Łodzi spotkanie zespołu Fundacji Aurea Libertas z zaproszonym z Warszawy gościem z Fundacji Republikańskiej, Krzysztofem Bosakiem. Nasz wysłannik zaprezentował wystąpienie poświęcone do
Blisko 10 tysięcy osób wzięło udział w tegorocznej akcji „Rossmann Dzieciom”, która odbyła się 7 czerwca w Łódzkim Ogrodzie Zoologicznym. Młodzi mieszkańcy Łodzi chętnie brali udział w licz
Mobbing, poszukiwania biologicznego ojca, katastrofa chemiczna, zatruta woda, szantaż, napad z bronią, zbrodnia z miłości, niezałatwione sprawy sprzed lat, seryjny rabuś, niebezpieczna pasja, przemyt papierosów i alkoholu, zuchw
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan
Gdy wigilijne uroczystości dobiegną końca, świat otuli śnieżny puch a w naszych domach ucichnie gwar rozmów i śpiewów, Święty Mikołaj w swoich saniach będzie niósł radość i szczęście ludziom na cał
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Tegorocznym zwycięzcą został dr Łukasz Kowalik (l. 30), adiunkt Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. W 2005 otrzymał doktorat, przedstawiając świetną rozprawę dotyczącą algorytmicznych pr
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Zaledwie miesiąc od uruchomienia nowej platformy wideo Wirtualnej Polski – ToSieWytnie.pl liczba jej unikalnych użytkowników wyniosła 1 551 601*. W tym czasie obejrzeli oni w sumie 180 000 godzin materiałów wide