Pociąga Cię atmosfera rodem ze światowych wybiegów – blask fleszy, piękne modelki i awangardowe kreacje? Przenieś ten klimat do swojego domu! Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak to zrobić. …
Boże Narodzenie poprzedzają czasochłonne i wymagające dużego nakładu pracy przygotowania. W tym czasie kupujemy choinkę, planujemy świąteczne menu, a także, często w biegu, szukamy prezentów dla naszych najbliższych ? nies
Minęło 10 lat, odkąd Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. Nie da się ukryć, że na członkostwie skorzystało całe społeczeństwo. Dzięki funduszom unijnym rozwinęła się rodzima gospodarka. Zniesienie granic pozwoliło na
Koncern Energetyczny ENERGA SA, największy dystrybutor energii elektrycznej w Polsce, został sponsorem tytularnym "Czarnych". Słupska drużyny w sezonie 2005/2006 występować będzie w ekstraklasie koszykówki mężczyzn pod nazwą
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
W marcu 2015 r. weszła w życie nowa ustawa, pozwalająca na łatwiejszą organizację ślubów poza urzędem stanu cywilnego. Czy oznacza to, że ceremonia będzie mogła odbyć się w balonie lub pod wodą? Nie, miejsce musi być go
W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla Klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas kt&oacu
Już w czwartek 22.05, o godzinie 18.00, kawiarnia Starbucks? przy ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie, zamieni się w kameralną salę koncertową. Goście będą mieli okazję podziwiać akustyczne brzmienia Tomasz Korpantego. Starbuck
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest jednym ze sponsorów IV Bałtyckiego Festiwalu Nauki, wielkiego święta nauki, organizowanego przez blisko trzydzieści uczelni i instytutów w dniach 25-28 maja. - Wspierając Festiwal pragniemy p
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze