17 października Gazeta Finansowa w dodatku „Turbiny Polskiej Gospodarki” poświęconym branży małych i średnich przedsiębiorstw wyróżniła ofertę Banku BPS dla MSP - Pakiet na Dobry Początek. Gazeta Fin
"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
Od 1 sierpnia obowiązuje rosyjskie embargo na polskie produkty roślinne. Rząd szuka pomysłów jak przeciwdziałać jego skutkom, ponieważ rodzimi producenci znaleźli się w trudnej sytuacji.…
Podłoga ma ogromny wpływ na charakter i wystrój wnętrza, dlatego wyczyszczenie jej warto uwzględnić w przedświątecznych porządkach. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków do pielęgnacji i konserwacji parkietów pozbędzi
Netia oferuje kibicom siatkówki dużą dawkę sportowych emocji ? transmisję na żywo Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które rozpoczną się w najbliższą sobotę, 30 sierpnia. Transmisja dostępna będzie w ramach
2000 słuchaczy wykładów otwartych, 21 ?młodych" panelistów biorących udział w debatach VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) oraz blisko 100 osób uczestniczących w wydarzeniu
Leciutkie i zarazem bardzo wytrzymałe ? takie mają być przęsła mostu, które powstaną w ramach rywalizacji drużyn biorących udział w konkursie dla studentów wyKOMBinuj mOst 2015. 6 maja zapraszamy do oglądania zmagań 40 k
izzyBank - pierwszy wirtualny bank dla młodych ludzi, który działa w ramach mBanku, znosi opłatę za użytkowanie izzyKARTY - Visy Electron do rachunku izzyKONTO.Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów ?
Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa ? jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazj
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró