OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
2004 rok jest Rokiem Żubra z okazji 75-lecia restytucji tego gatunku w Puszczy Białowieskiej ? czyli starań o przywrócenie żubra jego naturalnemu środowisku. Jednym z elementów Roku Żubra było otwarcie w kwietniu Muzeum Przyro
Świece z wosku pszczelego, świąteczne stroiki, niepowtarzalne kartki, haftowane, wyklejane bądź malowane obrazy oraz wiele innych przedmiotów, ręcznie wykonanych przez niepełnosprawnych artystów będzie można kupi
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów
Największy program lojalnościowy w polskim Internecie – PayBACK zmienia zasady. Jest to przygotowanie do zakończenia obecnej formy programu. Już jesienią zostanie on zastąpiony nową wersją. Będzie ona promować zakupy w
Okres wiosenno-letni na rynku telefonii komórkowej to czas wzmożonej aktywności zarówno użytkowników, jak i operatorów. Sieć WPmobi prowadzi obecnie akcję promocyjną NeoWPmobi oraz konkurs Doładowator
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River
Atrajcyjne Muzeum - Wiedza i ZabawaWywiad z Piotrem Galickimkustoszem Muzeum Przyrodniczo-Leśnego Białowieskiego Parku Narodowego Dlaczego, aby oglądać przyrodę, warto odwiedzić Muzeum? Muzeum gromadzi w jednym miejscu
Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,