W odpowiedzi na oczekiwania internautów Xella Polska uruchomiła kolejny serwis. Na stronie www.budowane.pl zainteresowani znajdą opracowania dotyczące technologii budowlanej System 20 cm, będą też mogli przyjrzeć się tem
Nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach działają rady seniorów. To ważny krok na drodze do aktywizacji osób starszych w Polsce, bo jak mówią sami zainteresowani, ?jesień życia nie musi być smutna?.…
Netia otrzymała główne wyróżnienie Konferencji WiMAX World EMEA 2008 w kategorii Najlepszy Wdrożony Serwis Operatorski w Regionie EMEA (Best Service Provider Deployment).Konferencja WiMAX World EMEA jest największą
W najbliższy weekend Kalisz stanie się europejską stolicą smaków. O najlepszą strawę dla podniebienia i duszy zadbają kucharze, restauratorzy oraz artyści z Polski i wielu innych krajów. O odrobinę smakowitych po
Kampania Moc piękna. Piękna moc, wprowadzająca na rynek smartfony Samsung GALAXY A, została wyróżniona przez firmę Arri - największego producenta sprzętu filmowego na świecie. Polska produkcja została zaprezentowana przez fi
Kiedy żar się z nieba leje, cień nie daje choć trochę ulgi, każdy tylko myśli o tym, by uciec od codziennych obowiązków i wyrwać się choć na kilka dni na łono natury. W takim to okresie nie dziwi brak większych &hel
Zwycięzcami 6. mBank Łódź Maratonu są Polacy! W kategorii mężczyzn triumfował Marcin Fehlau, który osiągnął wynik 2:18:10, ustanawiając nowy rekord łódzkiego maratonu. W kategorii kobiet wygrała
ING Bank Śląski, jako reprezentant grupy Fundatorów i Darczyńców Fundacji Sztuki Polskiej ING, otrzymał nagrodę w konkursie Sztuka cenniejsza niż złoto, nagradzającym instytucje sektora finansowego za promowanie i
Dwa kanały telewizyjne: Domo i kuchnia.tv wspólnie z Amiką ogłosiły początek przyjmowania zgłoszeń do konkursu realizowanego pod hasłem „Skandynawskie inspiracje". Do udziału w nim zapraszani są wszyscy, kt&oacu
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró