Agencja interaktywna MaDoNet wygrała konkurs na projekt i realizację nowej strony internetowej Freixenet. Strona będzie miała charakter wizerunkowy. Zawierać będzie informacje o produktach i nowościach oraz aktualnych akcjach pr
Właśnie wystartowały internetowe licytacje WOŚP oraz Allegro. Grudniowy start aukcji to pierwsza zapowiedź kolejnego Finału. Tym razem rozpoczynamy wielkim koncertem „40 lat amerykańskiego Woodstock”.Wielka Orkiestr
Pikeo.pl – wyraź siebie w Internecie!Wirtualna Polska uruchomiła serwis Pikeo.pl – fotograficzną platformę społecznościową, na której można zamieszczać i przechowywać zdjęcia, udostępniać je innym użytk
Dziesięć specjalistycznych laboratoriów badawczych powstaje w ramach wspólnego projektu Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Na prezentację dorobku oraz zamierzeń poszczególnych laboratoriów wchodzących w skład
Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznacz
Chłodne, maksymalnie proste, wręcz szalenie odważne – lofty czyli apartamenty w przestrzeniach poprzemysłowych stały się bardzo modne w ostatnich latach. Wbrew pozorom nie są dostępne wyłącznie dla wybranych. Styl indus
5 listopada br., podczas uroczystej Gali, zostały ogłoszone wyniki trzeciej edycji ogólnopolskiego konkursu dla dziennikarzy „Profilaktyka Nadciśnienia Tętniczego i Chorób Serca”, zorganizowanego prze
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
Kwiecień to kolejny miesiąc wzrostów sprzedaży w Rainbow Tours. Klienci giełdowego touroperatora kupili w tym czasie wycieczki za 6,6 mln złotych. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie ofertą letnią 2009, Zarzą
Wino, piwo i słodkie drinki - ulubione alkohole pite na imprezach przez polskich PRowców. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli tej grupy zawodowej przez Fundację InternetPR.pl. Niecodzienne badani