„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
Światowe trendy w energetyce, innowacje, wyzwania i bezpieczeństwo energetyczne ? to tylko kilka tematów, z którymi zmierzą się goście Kongresu Energi@21. Specjaliści, praktycy, ekonomiści i naukowcy z Polski i z zagranicy spo
MiTAC, właściciel marki Mio, przedstawia partnerów do treningu na rowerze ? urządzenia z serii Cyclo 100. Te kompaktowe komputery rowerowe monitorują wyniki rowerzystów każdego dnia, bez względu na porę roku i pogodę. Urzą
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
Droga na stadiony świata rozpoczyna się w Gdyni! Już w sobotę swoje pierwsze kroki postawią w ich kierunku młodzi lekkoatleci z Pomorza, Warmii i Mazur. Już po raz siódmy uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów zainauguruj�
W piątek, 9 grudnia o godz. 19.30, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach wystąpi w swojej siedzibie podczas koncertu, w którego programie znajdą się Symfonia liryczna Alexandra von Zemlinsky’ego o
Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
ING Bank Śląski, jako reprezentant grupy Fundatorów i Darczyńców Fundacji Sztuki Polskiej ING, otrzymał nagrodę w konkursie Sztuka cenniejsza niż złoto, nagradzającym instytucje sektora finansowego za promowanie i
Przedmioty codziennego użytku wyposażone w chipy i podłączone do Internetu ? to już nie jest pieśń przyszłości, ale rzeczywistość, w której żyjemy. Pralki, lodówki, grzejniki w sieci zaczynają się komunikować bez pośr