Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
Do niedawna założenie lokaty w obcym banku wiązało się w koniecznością odwiedzenia jego placówki i podpisania umowy. Dziś już kilka instytucji finansowych umożliwia zdeponowanie pieniędzy przez internet nawet os
Zgodnie z przewidywaniami i strategią jaką obrał od początku istnienia największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl/), ilość zarejestrowanych kont Użytkowników w serwisie przekroczyła dziś barierę 500
„Ekoszkody. Krótki Przewodnik po ryzyku” to pierwszy na polskim rynku ubezpieczeń magazyn inżynierski, przedstawiający praktyczne strony oceny ryzyka spowodowania szkód w środowisku. Publikację wydała w
14 maja 2014 roku, podczas specjalnej konferencji prasowej w Aleksandrowie Łódzkim, IQ Sport Advisory Group wraz z Burmistrzem Aleksandrowa Łódzkiego i firmą Magellan S.A. zainaugurowała II edycję sportowo-charytatywnej akcji ?B
Podczas Inauguracji Roku Giełdowego 2006, Grupa BRE Banku (BRE Bank SA i Dom Inwestycyjny BRE Banku S.A) po raz kolejny otrzymały od Prezesa Zarządu GPW w Warszawie statuetkę Złotego Byka. Nagrodę przyznano za największy udział
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Macedonię
W czwartek, 8 grudnia, Domino’s Pizza na całym świecie świętować będzie Global Domino’s Day – największe pizza party na Ziemi! Wyjątkowa skala i formuła tego wydarzenia, organizowanego przez sieć pizzerii ob
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o rozpoczęciu kontynuacji akcji na rzecz powodzian (http://www.allegro.pl/powodz/), przygotowywanej wspólnie z Polską Akcją Humanitarną (http://www.pah.org.pl). Poprzednia ed
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce