Dr Dariusz Dereniowski z Politechniki Gdańskiej oraz dr Marek Klonowski z Politechniki Wrocławskiej zostali laureatami konkursu naukowego o Nagrodę im. Witolda Lipskiego. Dr Dereniowski i dr Klonowski wypełnili ostre kryt
5 lutego oficjalnie rozpoczęło działalność nowe regionalne biuro Allegro w Krakowie. Będzie w nim pracować kilkudziesięciu specjalistów z zakresu technologii informatycznych, w tym rozwiązań mobilnych, rozwoju platformy e-co
Kupowanie na Allegro jest ekologiczne! Do końca grudnia serwis przeznacza 1 grosz od każdej przeprowadzonej transakcji na rzecz proekologicznej Fundacji All For Planet Tegoroczne Święta Bożego Narodzenia mogą być bardziej zielo
Są tańsze od naturalnych, a dzięki swoim właściwościom chemicznym i fizycznym doskonale nadają się jako materiał drogowy, do uzdatniania i stabilizacji gruntu, a także w budownictwie. To właśnie ekonomiczne oraz ekologiczne
Tegoroczna inauguracja na Politechnice Gdańskiej odbędzie się 6 października 2014 roku ? dokładnie w 110. rocznicę pierwszej inauguracji roku akademickiego na uczelni. Uroczystość rozpocznie się o godz. 11.15 w Auli w Gm
7 cali ? to idealny wymiar tego sezonu dla wyświetlacza i znak rozpoznawczy najnowszego tabletu firmy Samsung ? Galaxy Tab! Ten poręczny gadżet to prawdziwe wcielenie wielozadaniowości. Kompaktowe wymiary, dostęp do internetu, z
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
mBank - lider bankowości elektronicznej, zajął pierwsze miejsce w V Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych jako Bank najbardziej przyjazny Klientom. Jednocześnie Prezes Sławomir Lachowski otrzymał nominację do tytułu Osob
Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró