Już po raz drugi blog mBanku doczekał się uznania w oczach organizatorów konkursu „Najlepsze polskie blogi firmowe 2009 r. ". mBank znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce w kategorii „najlepszy blog pr
48-letni Joachim Franz z Niemiec pokazał, że nie ma złych metod walki z AIDS. Batalie z nabytym zespołem braku odporności można prowadzić niekonwencjonalnymi sposobami. On wybrał sport. W tym roku miesięcznik Reader&
Wszystko zaczyna się od koncepcji. Przy projektach autorskich wymyślamy rzeczy, które są trudne do zrealizowania, a mają odbiorcy zaimponować. Te zdjęcia znajdują się potem w moim portfolio i z założenia chciałbym,
Specjalistyczny sklep internetowy www.igruszka.pl, na podstawie dokonanych zakupów, przygotował zestawienie najlepiej sprzedających się kosmetyków i akcesoriów do makijażu w okresie ostatnich 6 miesięcy.…
W konkursie „Laborka” Wirtualnej Polski zwyciężyły projekty społecznościowe. Dwie nagrody główne powędrowały do autorów „Szkolesia” i „Pasztetowni”. Każdy, kto miał pomy
23 czerwca Netia SA podpisała umowę o współpracy z telewizją nowej generacji n. Współpraca dotyczy partnerstwa strategicznego przy przygotowaniu, oferowaniu i pracach nad rozwojem zaawansowanych serwisów tripl
Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".Konkurs
Każdy, kto ma pomysł na przeprowadzenie eksperymentu internetowego oraz chce stworzyć coś nowego, niepowtarzalnego i innowacyjnego w Sieci, może zgłaszać się do Wirtualnej Polski. Portal uruchomił właśnie program „Labo
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowe