Dlaczego ryby nie zamarzają w skutym lodem jeziorze? W jaki sposób zmieścić metrowy balon w kubeczku o średnicy piętnastu centymetrów, zgnieść puszkę nie używając siły albo wytworzyć pioruny w kuchence mikrofa
Okres wiosenno-letni na rynku telefonii komórkowej to czas wzmożonej aktywności zarówno użytkowników, jak i operatorów. Sieć WPmobi prowadzi obecnie akcję promocyjną NeoWPmobi oraz konkurs Doładowator
Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
Koalicja SMS bez VAT, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce, zdecydowała się zaapelować do przedstawicieli rządu Rzeczpospolitej, by udzielili jej wsparcia w walce o niepobieranie podatku od darowizn p
Awans o 3 pozycje w zestawieniu największych polskich firm i ponowne osiągnięcie najwyższego miejsca wśród dystrybutorów energii elektrycznej odnotowała Grupa ENERGA i jej spółka zależna ENERGA-OPERATOR w o
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik
Przedmioty codziennego użytku wyposażone w chipy i podłączone do Internetu ? to już nie jest pieśń przyszłości, ale rzeczywistość, w której żyjemy. Pralki, lodówki, grzejniki w sieci zaczynają się komunikować bez pośr
Budowę 10,5 tys. km nowych linii elektroenergetycznych, przyłączenie do sieci 270 tysięcy nowych klientów oraz pełne wdrożenie zdalnego odczytu liczników zakłada program inwestycyjny o wartości ponad 7 mld zł dla
"Jeśli Ty nie opowiesz swojemu dziecku o otaczającym je świecie ? zrobią to za ciebie inni?.W najbliższą sobotę 17 maja o godz. 10.00 w Gdańsku, w Olivia Sky Clubie w Olivia Business Centre (budynek Olivia Tower, przy ul. &hel
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j