Koncern Energetyczny ENERGA SA informuje klientów i kontrahentów centrali oraz oddziałów koncernu, że ze względu na szczególne okoliczności związane z pożegnaniem Jego Świątobliwości Papieża Jana Pawła II 8 kwietnia 2005
Wielka loteria "MOC energii", adresowana do 2,4 milionów klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA ruszyła dziś, w poniedziałek 10 kwietnia. To pierwsza akcja promocyjna w sektorze energetycznym skierowana do tak l
Już po raz drugi polskie szkoły biorą udział w europejskim projekcie Dzień Wiosny w Europie. 23 marca w szkołach odbędą się festyny europejskie, konkursy, spotkania z ciekawymi ludźmi, debaty internetowe. W ten sposób szkoł
Czy śmiech może przyspieszyć proces zdrowienia? Eksperci twierdzą, że tak. Chorzy, szczególnie ci zmagający się z nowotworem, przez cały czas powinni dbać o dobry humor. Warto o tym pamiętać nie tylko w Światowy Dzień Wal
10 września, w sieci pojawiła się strona, która wywołała burzę w polskim internecie. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia funkcjonowania, na stronie www.otwieramy.pl zarejestrowało się ponad 22 tys. Internatów
Redakcja serwisu SwiatObrazu.pl zaprasza na wyjątkowe szkolenia – Coaching fotograficzny. Jest to niespotykane do tej pory połączenie niskiej ceny, elastyczności wyboru terminu oraz możliwości pracy indywidualnej lub w bard
Znana jest już 15 półfinalistów wielkiego konkursu Wirtualnej Polski, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Finałowa trójka kon
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
AlleWakacje to najnowszy projekt lidera polskiego rynku e-commerce - Grupy Allegro. Tym razem poszerza ona swoją działalność o rynek branży turystycznej. Nowy serwis oferuje dostęp do ofert sprzedaży wy
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t