Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
Karty promocyjne uprawniające do bezpłatnego, miesięcznego ubezpieczenia assistance dla kierowców to pomysł MultiBanku na zimową promocję oferty Centrum Ubezpieczeń.- Taka karta pozwala na skorzystanie z bezpłatnej pomoc
„Specjalną stronę dla piękniejszej części naszych Klientów uruchomiliśmy na początku bieżącego roku. Chcieliśmy, aby było to miejsce, do którego Kobiety przychodzą i mówią: dobrze się tu czuję, bo lubię być Ko
Wnętrza glamour lśnią i olśniewają. Dominująca w nich obfitość może jednak przytłoczyć. Najnowsza kolekcja Charlotte marki HF Helvetia Furniture, inspirowana obowiązującymi trendami w designie, podpowiada jak odnaleźć w
Z końcem marca br. mBank wprowadza istotne zmiany w serwisie transakcyjnym, które stanowią odpowiedź na zwiększające się oczekiwania Klientów.Zgodnie ze swoją filozofią Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych mBa
Największe przeboje muzyki filmowej w unikalnych plenerach gotyckiej starówki, uznani twórcy i młodzi debiutanci walczący o laury Przeglądu Konkursowego ?Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej już od pięciu lat przyciąga do Tor
Pamiętając o Dniu Matki, Dotpay.pl przy współpracy z kwiaciarnią internetową www.e-kwiaty.pl i sklepem internetowym www.chocolissimo.pl, przygotował ofertę promocyjną dla Internautów kupujących w Internecie: w dn
14 maja 2014 roku, podczas specjalnej konferencji prasowej w Aleksandrowie Łódzkim, IQ Sport Advisory Group wraz z Burmistrzem Aleksandrowa Łódzkiego i firmą Magellan S.A. zainaugurowała II edycję sportowo-charytatywnej akcji ?B
Srebrne Godło European Trusted Brands uzyskał lider e-commerce w Polsce, w rankingu przygotowywanym przez Reader´s Digest. Respondenci docenili markę Allegro.pl przede wszystkim za jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wize
Globalne Forum Humanitarne i jego prezes, były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan, wraz z firmą Ericsson, Światową Organizacją Meteorologiczną (WMO), operatorem telekomunikacji komórkowej Zain i Instytutem Ziemi Uniwersytetu Col