Droga na stadiony świata rozpoczyna się w Gdyni! Już w sobotę swoje pierwsze kroki postawią w ich kierunku młodzi lekkoatleci z Pomorza, Warmii i Mazur. Już po raz siódmy uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów zainauguruj�
Czy śmiech może przyspieszyć proces zdrowienia? Eksperci twierdzą, że tak. Chorzy, szczególnie ci zmagający się z nowotworem, przez cały czas powinni dbać o dobry humor. Warto o tym pamiętać nie tylko w Światowy Dzień Wal
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl już po miesiącu od premiery prezentuje wysoki poziom publikowanych fotografii, w związku z czym zamierza wydać je w formie albumu. Album będzie zawierał 199 wybitnych aktów oraz informacj
Jeszcze półtora roku temu miłośnicy koni arabskich w Polsce musieli się niemało naszperać po Internecie, aby zdobyć informacje na pasjonujący ich temat. A jest to niemała grupa, co nie dziwi, gdyż nasz kraj słynie na
Menedżer Sprzedaży, narzędzie online do zarządzania procesem transakcji na platformie handlowej Allegro jest już dostępny w wersji finalnej. Przez kilka tygodni trwały testy narzędzia z udziałem Użytkowników. Dzięki sugesti
Już jutro, 21 listopada, w Warszawie rozpoczną się targi RetailShow 2012 ? przegląd najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla branży handlowej. Podczas dwudniowej imprezy kilka tysięcy gości będzie mogło zapoznać si�
Bank Pekao SA został po raz drugi z rzędu uhonorowany tytułem Najlepszego Banku Roku w Polsce, przyznawanym przez prestiżowy magazyn finansowy ?The Banker". Podobną nagrodę Pekao SA odebrał również w latach 2008 oraz 2004. &
?Śląskie na 5? w kategorii ?Gospodarka? to kolejne wyróżnienie, jakie zyskał Europejski Kongres Gospodarczy, organizowana od 2009 roku w Katowicach największa impreza biznesowa w Europie Środkowej. Wcześniej działania komunika
ZyXEL DMA-2500 – streaming cyfrowych mediów w Full HDFilmy w HD bezprzewodowo odtwarzane z komputera na ekranie telewizora, dostęp do internetowego radia, telewizji i serwisów takich jak youtube.com oraz obs�
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce