Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba
ING Bank Śląski oferuje dodatkowe, wyższe oprocentowanie za dopłaty na Otwarte Konto Oszczędnościowe i Otwarte Konto Oszczędnościowego Direct w złotych. Dodatkowo, wpłacone pieniądze dają szanse klientom ING na wygranie atr
Jednym z najistotniejszych problemów konserwatorskich w Katedrze Oliwskiej jest dublowanie obiektów i to zlokalizowanych w tym samym miejscu – twierdzi dr hab. inż. arch. Aleksander Piwek z Wydziału Architektury.
Pokazy znakomitych reportaży i dokumentów, warsztaty dziennikarskie oraz spotkania z gwiazdami telewizji ? w Toruniu trwa III Festiwal Sztuki Faktu. Podczas drugiego dnia festiwalu, w sobotę 25 kwietnia 2015 roku, zostaną pokazane
Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty bi
Jakie są obowiązki biznesu wobec społeczeństwa i środowiska? Jak zmienia się rola firm we współczesnym świecie? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci z całego świata podczas 6. Światowego Forum CSV (ang. Cr
Ekumeniczny Serwis Informacyjny Kosciol.pl i Gloria24.pl stali się partnerami i zwiększkają swój zasięg w przestrzeni wirtualnej. Tuż przed dniem papieskim największa polska religijna księgarnia internetowa www.gloria24.pl sfin
Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa wł
Już ponad 10 000 Klientów mBanku- pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało Złotą Rybkę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w rankingu Rzeczpospolitej.Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty m
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola