Popularni dziennikarze i uznani reportażyści, a także gwiazdy młodego pokolenia aktorów będą gośćmi III Festiwalu Sztuki Faktu, który już w najbliższy piątek, 24 kwietnia 2015 roku rozpocznie się w Toruniu. Wciąż można
Netia została nagrodzona w jedenastej edycji konkursu o Laur Infotela – za pakiet OneOffice. Wręczenie nagrody odbyło się podczas Gali Komunikacji Elektronicznej, towarzyszącej VIII Kongresowi Infotela. „Netia j
W ostatni poniedziałek listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie wręczono jedną z najbardziej prestiżowych nagród gospodarczych w Polsce – Perły Polskiej Gospodarki. W tym elitarnym gronie już po raz drugi znalazło si
Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
BRE Bank rozpoczął obsługę festiwalu Heineken Open'er w Gdyni. Za napoje, posiłki i festiwalowe pamiątki będzie można płacić kartami PayPass z logo mBanku.Podczas festiwalu Heineken Open'er na terenie miasteczka festiwaloweg
Młodzieżowy klub piłkarski UKS Varsovia został wybrany jako reprezentant Polski podczas II Forum ?FOOTBALL FOR FRIENDSHIP ? Piłka Nożna Dla Przyjaźni?, podczas finału Ligi Mistrzów 2014 w Lizbonie. W trakcie wyjazdu, młodzi p
Firma Rossmann otworzyła swoją 500-setną drogerię w Polsce. Sklep mieści się w Lidzbarku Warmińskim.Jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie swoją pierwszą, polską drogerię otworzyła w Łodzi w 1993 roku. Po 17 l
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache