12 drużyn dziewcząt i chłopców ze szkół podstawowych stanęło do koszykarskich zmagań o mistrzostwo województwa lubelskiego w dniach 16 i 17 marca 2015r. Hala Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie zamieniła się w prawdziwe
Koniec starego i początek nowego roku to czas podsumowań i planów na przyszłość. Jak pokazuje badanie OBOP niemal co drugi Polak przygotowuje listę postanowień noworocznych. Najczęściej planujemy zadbać o zdrowie i poprawi
Objechać świat dookoła tankując mniej niż 35 razy to nowy cel małżeństwa Johna i Helen Taylor?ow i dowód na to, że kolejne osiągnięcia australijskiej pary podczas trwającej właśnie próby bicia rekordu, przekraczaj�
Warszawa, 19 maja 2006 - W tym roku po raz pierwszy studenci Politechniki Warszawskiej reprezentują Polskę w 22 edycji europejskiego Eco-marathonu Shell, który odbywa się w Nogaro we Francji. Impreza będzie trwała do 21 maja
Mają pomysł na własny biznes w oparciu o innowacyjne technologie. Są programistami, developerami, marketingowcami?. Ludźmi z pasją i pomysłami, którymi inspirują innych. Szukają wsparcia w sfinansowaniu pomysłu na włas
Podczas Targów Warmia ? Mazury EXPO w dniach 17-18 maja eksperci Silka Ytong doradzą, jak budować szybko i energooszczędnie przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów inwestycji. Elementem wyróżniającym będą wyjątkowe pokazy wz
Kolejne serwisy Wirtualnej Polski: Tech, Moto, Orange Ekstraklasa i Erotyka dostępne są od dzisiaj przez telefon komórkowy. Dodatkowo system nawigacji w mobi.wp.pl przebudowano tak, by najważniejsze i najczęściej szukane in
Już po raz kolejny rynek docenił Internetowy System Bankowości Korporacyjnej BRE Banku. Tym razem iBRE zdobył wyróżnienie w Konkursie EUROPRODUKT. Jury doceniło uniwersalną platformę finansową za kompleksowe podej
Relacja on-line z oscarowej nocy oraz nowy serwis – serialeRelacja on-line z oscarowej nocy Błysk fleszy, czerwony dywan, fani walczący o autografy największych gwiazd. Niezwykłą atmosferę oscarowej nocy przekażemy w
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró