Nie ma bardziej oddanego i wiernego stworzenia na świecie niż pies. Zwierzę to, jak mało które, potrafi odstresować człowieka, pozytywnie wpłynąć na samopoczucie oraz uspokoić skołatane nerwy. Dla człowieka pies jest nie t
Efektywne i zgrane zespoły pracownicze to siła i podstawa działania organizacji. Czy jednak osiągnięcie najwyższego poziomu zespołowości i integracji pracy to wciąż zysk dla firmy, czy może już zagrożenie, związane chocia
Firma PCO S.A. bierze udział w tegorocznych obchodach Międzynarodowego Dnia Rodzin wspierając akcję ?Dwie Godziny dla Rodziny" i potwierdzając przekonanie o fundamentalnym znaczeniu rodziny dla pracowników.…
Shell kolejny raz udowodnił swoje innowacyjne podejście oraz zaangażowanie w tworzenie i rozwój jeszcze bardziej wydajnych paliw. Poprzez wprowadzenie domieszki BTL (technologia: Biomass to Liquids) do paliwa wyścigowego She
Gra ?Gears of War? najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie Firma Microsoft? poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry ?Gears of War? (Microsoft Games Studio) zdobyw
13 grudnia 2006 na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, w ramach konferencji ? Z indeksem na Giełdę? rusza cykl szkoleń o tematyce giełdowej, skierowany do studentów i absolwentów poznańskich uczelni wyższych, a także do wszystki
Firma Endless Infinity LTD rozsyła do polskich przedsiębiorstw ofertę zamieszczenia informacji o firmie w internetowej bazie informacyjnej. W mailu podana jest informacja, iż usługa ta jest darmowa i wymaga jedynie wypełnienia za
Allegro.pl lider transakcji online, zacieśnia współpracę z Radiem ZET. W Internecie właśnie wystartował wspólny serwis aukcyjny sygnowany przez obie firmy. To pierwszy taki przypadek w polskim Internecie.Coobrand czyli współp
Miasteczko edukacyjno-rozrywkowe w Płocku odwiedziło ponad pół tysiąca uczniów klas I-III z 6 lokalnych szkół podstawowych, a także wielu mieszkańców Płocka. Dzięki filmowi 3D, interaktywnemu quizow
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze