Na rowerach objechali północną Szkocję i całe zachodnie Bałkany. Fotograficzny zapis widoków, budowli i wspomnień z tychże wypraw przygotowali studenci Politechniki Gdańskiej zrzeszeni w klubie turystycznym Fify.
24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę od
Nestlé przygotuje zbilansowane i pełne wartości odżywczych pożywienie dla pilotów udających się w przyszłym tygodniu w pierwszą w historii podróż dookoła świata samolotem zasilanym energią słoneczną. Producent żywnoś
TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Portal TravelOvo p
Ruszyła trzecia edycja konkursu Książka Audio Roku. Do końca lipca 2011 roku wydawnictwa mogą nadsyłać nagrane i wydane w 2010 roku audiobooki. Audiobooki będą oceniane przez profesjonalne jury, a także poprzez głosowanie in
Program ING Banku Śląskiego zdobył uznanie Związku Banków Polskich, zdobywając nagrodę za „Najlepszy projekt 2007" w konkursie „Ambasador Gospodarki Elektronicznej, Partner roku i Projekt roku".  
Krzesła idą w parze ze stołem. Jakby na to nie patrzeć, mają liczebną przewagę wśród domowych mebli. Dlatego ich wybór powinien opierać się o przemyślaną decyzję. Jak go dokonać radzą eksperci marki Bydgoskie Meble. &
Rozpoczęła się kolejna edycja corocznego plebiscytu na „Człowieka o kolorowym wnętrzu" organizowanego przez markę Dekoral, miesięczniki Cztery Kąty i Avanti oraz serwis www.gazeta.pl. Zapraszamy do wzięcia udziału w kon
Ponad 180 intrygujących imprez popularnonaukowych ? warsztatów, wykładów, pokazów, filmów i konkursów ? zaplanowaliśmy na tegoroczny Bałtycki Festiwal Nauki. Zapraszamy na Politechnikę Gdańską w dniach 20?25 maja. Wstę
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia