Wiadomości branżowe

BRE Bank robi niezwykły prezent warszawiakom

Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty billboard grupy Twożywo, przygotowany z okazji kolejnej edycji Nocy Muzeów.O godz. 21.00 Galeria DESA Modern dokona uroczystego odsłonięcia bilboardu przy ul. Koszykowej. Będzie to całkowicie nowa, wykonana specjalnie na tę okazję praca Grupy Twożywo. Prezentacji pracy towarzyszyć będą wydarzenia związane z promocja polskiego design’u, fotografii artystycznej oraz innych mediów. „Noc Muzeów już na dobre zagościła w warszawskim kalendarzu imprez kulturalnych”- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku. „Jestem bardzo zadowolony z tego, że w tym samym czasie, kiedy większość galerii i muzeów otwiera swoje drzwi, warszawiacy, dzięki BRE Bankowi, będą jednocześnie mogli zobaczyć kolejne dzieło uzdolnionych artystów Grupy Twożywo i to na tak nietypowym, innowacyjnym, jeśli chodzi o sztukę, nośniku”- dodaje.W sobotę, 17 maja, pomiędzy 19.00 a 1.00 w nocy, warszawiacy

Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty billboard grupy Twożywo, przygotowany z okazji kolejnej edycji Nocy Muzeów.

O godz. 21.00 Galeria DESA Modern dokona uroczystego odsłonięcia bilboardu przy ul. Koszykowej. Będzie to całkowicie nowa, wykonana specjalnie na tę okazję praca Grupy Twożywo. Prezentacji pracy towarzyszyć będą wydarzenia związane z promocja polskiego design’u, fotografii artystycznej oraz innych mediów.

„Noc Muzeów już na dobre zagościła w warszawskim kalendarzu imprez kulturalnych”- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku. „Jestem bardzo zadowolony z tego, że w tym samym czasie, kiedy większość galerii i muzeów otwiera swoje drzwi, warszawiacy, dzięki BRE Bankowi, będą jednocześnie mogli zobaczyć kolejne dzieło uzdolnionych artystów Grupy Twożywo i to na tak nietypowym, innowacyjnym, jeśli chodzi o sztukę, nośniku”- dodaje.

W sobotę, 17 maja, pomiędzy 19.00 a 1.00 w nocy, warszawiacy będą mogli bezpłatnie obejrzeć wystawy i kolekcje większości stołecznych muzeów i galerii. Wiele placówek planuje dodatkowe atrakcje - spotkania z artystami, specjalne ekspozycje, warsztaty i pokazy filmowe. Na terenie miasta odbędą się imprezy artystyczne i teatralne. Pomiędzy muzeami zostanie zorganizowany bezpłatny transport. Wśród kursujących autobusów będą - cieszące się największym zainteresowaniem - zabytkowe autobusy, tzw. "ogórki" oraz zabytkowa linia tramwajowa.

„Naszą przygodę z cyklem MŁODZI W DESIE rozpoczęliśmy w marcu br., wystawą Katarzyny Szeszyckiej. To wydarzenie spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno naszych klientów, jak i wszystkich gości, którzy mieli okazję odwiedzić galerię DESA Modern. Mam ogromną nadzieję, że nasza nowa propozycja spodoba się warszawiakom”- uzupełnia Bartosz Brzozowski.

Piąta edycja Nocy Muzeów odbędzie się w sobotę 17 maja br. w Warszawie. Akcja jest częścią "Europejskiej Nocy Muzeów". Dwa lata temu uczestniczyły w niej 42 państwa europejskie i około 2 tysięcy muzeów i galerii. W Warszawie wzięło w niej udział blisko 60 placówek kulturalnych, a w 2007 r. już ponad 80.

Billboard będzie można oglądać na gmachu budynku przy ulicy Koszykowej 60/62, do 31 maja br.

DESA Modern powstała w 2006 roku, jako samodzielna galeria sztuki współczesnej ściśle współpracująca z galerią i domem aukcyjnym DESY Unicum. Działalność galerii obejmuje organizację wystaw i wernisaży twórców współczesnych oraz aukcje, których przedmiotem są obrazy, grafiki, fotografia artystyczna i nowoczesny design. DESA Modern zajmuje się także aranżacją nowoczesnych wnętrz – biurowych i prywatnych, wypożyczaniem dzieł na specjalne okazje, także na dłuższą ekspozycję oraz organizuje wystawy tematyczne, również u swoich klientów. www.desa.pl
 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Sierpień Miesiącem Migreny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy