Cena wywoławcza odtwarzaczy z pełnymi płytotekami - 1 zł.
Dla zagorzałych fanów jest to jedyna szansa zdobycia wyjątkowych i niepowtarzalnych zbiorów nagrań swoich idoli i przekazania pieniędzy na cele bliskie sercu gwiazdy. W Polsce licytowane są pojedyncze odtwarzacze z muzyką ww. wykonawców.
Franco de Bonis, odpowiedzialny za produkty audio w Creative Labs Europe powiedział: "Firma Creative Labs jest podekscytowana, że artyści tak popularni na całym świecie chętnie połączyli z nami swoje siły dla tak szczytnych celów."
Mike Rutherford, lider zespołu Genesis powiedział: "Jest nam niezmiernie miło, że możemy współpracować z Creative Labs przy organizacji tak wyjątkowej akcji charytatywnej, na rzecz tych którzy są bliscy naszym sercom - dzieciom."
Mark Knopfler, lider zespołu Dire Straits powiedział: "To jest aukcja o wyjątkowym charakterze, wspierająca organizację charytatywną, która służy dobru publicznemu - wspiera chore dzieci. Creative Labs ma nasze pełne poparcie i mam nadzieję, że wszyscy w pełni wesprą naszą próbę zebrania wysokich kwot na ten cel."
Jean-Michel Jarre: "To wspaniałe uczucie być częścią inicjatywy, która łączy w sobie najnowsze technologie i jednocześnie zapewnia wsparcie dla ważnej idei. Jest mi niezmiernie miło, że biorę udział w aukcji firmy Creative Labs."
Prof. Zbigniew Religa - Patron Programu "Zdążyć z Pomocą": Składam serdeczne podziękowania firmie Creative Labs, która postanowiła przekazać dochód z aukcji Juboxów dla Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". Uzyskane w ten sposób pieniądze pomogą ratować życie i zdrowie dzieci. Dziękuję za ten piękny gest i okazane serce tym, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy - dzieciom pokrzywdzonym przez los."
Więcej informacji na temat akcji znajdą Państwo na stronach internetowych: www.allegro.pl/creativedzieciom.
Akcję firmy Creative Labs prowadzoną na Allegro patronują: telewizja muzyczna VIVA Polska oraz Radio Dla Ciebie (http://www.rdc.pl/).
Ostateczne wyniki licytacji ogłoszone zostaną 24 września 2001 o godz. 12:00.
Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl