AGD

Co może łączyć technologię ze światem mody?

Co może łączyć technologię ze światem mody?
Michał Szulc ambasadorem akcji Whirlpool ?6-ty Zmysł Projektanta? Co może łączyć technologię ze światem mody? Projektant Michał Szulc jako ekspert od najbardziej wymagających materiałów wraz

Michał Szulc ambasadorem akcji Whirlpool ?6-ty Zmysł Projektanta?

Co może łączyć technologię ze światem mody? Projektant Michał Szulc jako ekspert od najbardziej wymagających materiałów wraz z marką Whirlpool tworzą modowo-technologiczny duet! Wyjątkowe wzornictwo, najwyższej jakości tkaniny i precyzyjne oko projektanta, a także zaawansowane technologicznie pralki SUPREME CARE ? to nowa jakość na rynku pod wspólną nazwą akcji ?6-ty Zmysł Projektanta?.

6-ty Zmysł Projektanta

?6-ty Zmysł Projektanta? jest kampanią, dzięki której Whirlpool łączy świat technologii użytkowej ze światem mody. Dlaczego 6-ty Zmysł? Bo projektant jest wizjonerem, który do tworzenia ubrań używa wyłącznie wyobraźni i intuicji. Praca projektanta to patrzenie w przyszłość – dobry projektant poniekąd intuicyjnie potrafi przewidzieć i wykreować trendy, które będą obowiązywać przez kolejne miesiące. Dbałość o najwyższą jakość tkanin, innowacyjne podejście do projektowania oraz ciekawe łączenie faktur i kolorów, tak w skrócie można opisać kolekcje, które co pół roku prezentuje Michał Szulc.

?Projektowanie kolekcji to bardzo dynamiczny proces, światowe trendy obowiązują krótko, a garderoba często kompletowana jest przez kilka sezonów. Tkaniny, które wykorzystuję w moich projektach bywają bardzo wymagające ? to często od nich rozpoczyna się praca twórcza. Inspiracją może być kolor czy faktura, ale bardzo istotne jest dla mnie także, to co stanie się z ubraniami kiedy modelki zejdą już z wybiegu. Dlatego zdecydowałem się na współpracę z marką Whirlpool, dzięki odpowiedniej pielęgnacji i opiece SUPREME CARE wiem, że ubrania z metką Michał Szulc przetrwają lata?- powiedział projektant Michał Szulc, ambasador akcji Whirlpool ?6-ty Zmysł Projektanta?.

?Intensywnie pracujemy, aby co sezon ? tak jak w modzie, zaskakiwać naszych konsumentów nowymi, ale przemyślanymi technologami, designem i funkcjonalnościami. Nowe modele pralek SUPREME CARE idealnie wpisują się w te założenia. ?6-ty Zmysł Projektanta? i współpraca z projektantem Michałem Szulcem, to idealnie zgrany duet naszych dwóch marek? ? komentuje Piotr Wesołowski, Category Manager z firmy Whirlpool.

Technologia 6-ty Zmysł Whirlpool to doskonały sposób, aby dbać o swoją ?domową kolekcję ubrań? dzięki innowacyjnej technologii zastosowanej w nowej linii pralek Supreme Care, kolory nawet po wielu praniach pozostają nasycone i tak intensywne jak w dniu zakupu. Whirlpool to partner dla projektantów, których praca rozpoczyna się w momencie kiedy kończy się proces twórczy nad kolekcją ? dbając o delikatną, ale skuteczną pielęgnację.

www.6zmyslprojektanta.pl