Wiadomości branżowe

Czas na przerwę, czas na KIT KAT w nowej odsłonie

Czas na przerwę, czas na KIT KAT w nowej odsłonie
Współczesna kobieta żyje w niezwykłym tempie, często łączy karierę zawodową z życiem rodzinnym. Starając się sprostać wszystkim rolom często brakuje jej czasu dla siebie, takiego ‘pięć minut', podczas których może odprężyć się i skupić wyłącznie na sobie. Kit Kat Senses to odpowiedź na potrzeby aktywnych kobiet poszukujących chwili przyjemności w ciągu dnia.Każda kobieta potrzebuje chwili przerwy, by odpocząć i skupić się wyłącznie na sobie. Często ma wtedy ochotę na filiżankę gorącej kawy albo coś słodkiego. Marka KIT KAT zaprasza na słodką przerwę z batonikiem KIT KAT Senses, który uprzyjemni każdą chwilę relaksu.Zgodnie z głównym hasłem marki: Czas na przerwę. Czas na KIT KAT, chcemy zachęcić kobiety, aby znalazły chwilę przerwy w ciągu dnia i przypomnieć im, że zasługują na chwilę przyjemności podczas codziennych obowiązków - mówi Michał Forowicz, Product Manager odpowiedzialny za markę KIT KAT.Nowy batonik KIT KAT Senses to wyjątkowe połączenie gęstego orzechowego nadzienia i chrupiącego wafelka ukryte w pysznej, mlecznej czekoladzie.

Współczesna kobieta żyje w niezwykłym tempie, często łączy karierę zawodową z życiem rodzinnym. Starając się sprostać wszystkim rolom często brakuje jej czasu dla siebie, takiego ‘pięć minut', podczas których może odprężyć się i skupić wyłącznie na sobie. Kit Kat Senses to odpowiedź na potrzeby aktywnych kobiet poszukujących chwili przyjemności w ciągu dnia.

Każda kobieta potrzebuje chwili przerwy, by odpocząć i skupić się wyłącznie na sobie. Często ma wtedy ochotę na filiżankę gorącej kawy albo coś słodkiego. Marka KIT KAT zaprasza na słodką przerwę z batonikiem KIT KAT Senses, który uprzyjemni każdą chwilę relaksu.

Zgodnie z głównym hasłem marki: Czas na przerwę. Czas na KIT KAT, chcemy zachęcić kobiety, aby znalazły chwilę przerwy w ciągu dnia i przypomnieć im, że zasługują na chwilę przyjemności podczas codziennych obowiązków - mówi Michał Forowicz, Product Manager odpowiedzialny za markę KIT KAT.

Nowy batonik KIT KAT Senses to wyjątkowe połączenie gęstego orzechowego nadzienia i chrupiącego wafelka ukryte w pysznej, mlecznej czekoladzie. Batonik podzielony jest na pięć kostek, co pozwala kobietom delektować się przyjemnością kawałek po kawałku.

Na tyłach opakowań KIA KAT Senses umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.

Launch nowego batonika dla kobiet KIT KAT Senses będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.

KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.

A to już wiesz?  DOGFRISBEE Uwaga na latające psy!


Dodatkowy kontakt dla mediów:

Sylwia Sasal
Agencja Ciszewski Public Relations
Tel : (22) 488 41 68 ; 666 813 039
e-mail : [email protected]

 

 

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy