Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do produkcji 17 projektów, do których swoich produktów użyczyły m.in. marki Nestlé: AFTER EIGHT, NESCAFÉ 3n1 Classic i WINIARY Danie w 5 minut. Jury tradycyjnie nagrodziło filmy, które prezentują oryginalność koncepcyjną, wizualną i realizacyjną.
I nagrodę w konkursie, a także dodatkowe wyróżnienia za reżyserię oraz scenariusz, zdobył film pt. „Tequila” autorstwa: Pawła Maślony i Grzegorza Hartfiela z Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.
Bardzo się cieszę, że młodzi filmowcy postawili na siłę marki NESCAFÉ 3in1 Classic - idealnego miksu kawowego i dzięki temu wygrali w powyższych kategoriach! Młodzi, zdolni ludzie, wsparcie branży oraz dobrze rozpoznawalna marka to przepis na kolejny idealny miks. Gratuluję utalentowanym zwycięzcom! Jednak mimo swojej oryginalności i pomysłowości, która zyskała uznanie jurorów, film w rzeczywistości nie mógłby stać się oficjalną reklamą produktu – mówi Bartosz Hasulak odpowiedzialny za markę NESCAFÉ 3in1 Classic.
Oprócz zwycięskiej „Tequili”, filmy z udziałem marki - WINIARY Danie w 5 minut, zdobyły nagrody za zdjęcia – „Wspinaczka" oraz za reżyserię – „Każdy ma swoje 5 minut”.
Studencki Konkurs Filmów Reklamowych zajmuje szczególną pozycją w środowisku branżowym, jako inicjatywa pozwalająca zaistnieć nowym talentom operatorskim i reżyserskim na szczególnie wymagającym rynku reklamy. Impreza ma wieloletnią tradycję nie tylko w Polsce. Przedsięwzięcie to organizowane jest także w Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji, Holandii, Rumuni i na Węgrzech. Od trzech lat finał wszystkich lokalnych konkursów ma swoje miejsce na Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym GOLDEN DRUM w Słowenii, drugim po Cannes Lions festiwalu reklamowym w Europie. Zwycięzca wszystkich edycji otrzymuje nagrodę zwaną KODAK DRUM.
Zwycięski film „Tequila” będzie wkrótce dostępny w biurze prasowym Nestlé Polska.