Podczas wczorajszej gali wręczenia Złotych Spinaczy - którymi branża Public Relations nagradza najlepsze kampanie - Imago Public Relations odebrała aż trzy statuetki, w tym po raz drugi z rzędu nagrodę w kategorii „komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa”. Potrójne wyróżnienie to najlepszy wynik w tegorocznej edycji konkursu i drugi taki przypadek w jego siedmioletniej historii.
W kategorii komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa jury nagrodziło działania agencji dla WWŻ Profi SA., największego w Polsce producenta pasztetów. To druga z rzędu nagroda w tej kategorii przyznana Imago PR. Rok wcześniej Złotym Spinaczem nagrodzone zostały działania antykryzysowe agencji dla JSW SA. za doradztwo podczas największego strajku w polskim górnictwie po 1989 roku.
- Uznanie branży dla pracy naszego zespołu, potwierdzone aż trzema statuetkami, jest dla nas ważne i motywujące. Powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu w kryzysowym PR potwierdza, że w tej wymagającej dyscyplinie utrzymujemy doskonałą kondycję - mówi Rafał Czechowski, partner zarządzający w Imago Public Relations.
Kolejne dwie statuetki Złotych Spinaczy w kategorii PR Korporacyjny i Kreatywność zostały przyznane agencji za projekt „Polska w termowizyjnym obiektywie” zrealizowany na rzecz Isover Polska, wiodącego producenta izolacji.
- W Imago planując działania dla naszych klientów stawiamy na długofalowe efekty. Przykład kampanii dla Isover Polska pokazuje, że długofalowo nie musi znaczyć monotonnie i sztampowo - powiedział Michał Sobiło, Client Service Director w Imago Public Relations.
Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce nadesłano 131 zgłoszeń. Trzema statuetkami jednego zgłaszającego nagrodzono dopiero po raz drugi w historii konkursu. Po raz pierwszy w 2004 roku, kiedy najlepsze kampanie wyłoniono spośród 46 zgłoszeń.
Imago PR z trzema Złotymi Spinaczami
Źródło Imago Public Relations. Dostarczył netPR.pl