Wiadomości branżowe

Kampania promocyjna PolskaWita.pl. Do wygrania 300 weekendów dla dwojga

Kampania promocyjna PolskaWita.pl. Do wygrania 300 weekendów dla dwojga
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docelowej. Akcja będzie trwała do 7. grudnia br.W ramach kampanii promującej portal PolskaWita.pl, w serwisie randkowym Sympatia.pl zorganizowany został konkurs, w którym do wygrania jest 300 dwuosobowych weekendów. Nagrody otrzymają osoby, które prześlą najciekawsze odpowiedzi na konkursowe pytanie. Na stronie serwisu Sympatia.pl pojawiła się również specjalna zakładka, w której zaprezentowany jest magazyn „Polska Wita” i jego zawartość. Pozostałe elementy kampanii, m.in. linki i boksy promocyjne, pojawiły się na stronie głównej portalu Onet.pl oraz w sekcji Kobieta.Internet pozwala w jednej chwili dotrzeć do setek tysięcy osób i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię on-line. Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do bardzo licznej grupy odbiorów, na której nam najbardziej zależy. W trakcie kampanii zaprezentujemy portal PolskaWita.pl oraz zawartość magazynu Polska Wita, co z pewnością pozwoli nam wzmocnić

10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docelowej. Akcja będzie trwała do 7. grudnia br.

W ramach kampanii promującej portal PolskaWita.pl, w serwisie randkowym Sympatia.pl zorganizowany został konkurs, w którym do wygrania jest 300 dwuosobowych weekendów. Nagrody otrzymają osoby, które prześlą najciekawsze odpowiedzi na konkursowe pytanie. Na stronie serwisu Sympatia.pl pojawiła się również specjalna zakładka, w której zaprezentowany jest magazyn „Polska Wita” i jego zawartość. Pozostałe elementy kampanii, m.in. linki i boksy promocyjne, pojawiły się na stronie głównej portalu Onet.pl oraz w sekcji Kobieta.

Internet pozwala w jednej chwili dotrzeć do setek tysięcy osób i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię on-line. Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do bardzo licznej grupy odbiorów, na której nam najbardziej zależy. W trakcie kampanii zaprezentujemy portal PolskaWita.pl oraz zawartość magazynu Polska Wita, co z pewnością pozwoli nam wzmocnić świadomość naszej marki – wyjaśnia Agata Piłka Project Manager odpowiedzialna za portal PolskaWita.pl

Portal PolskaWita.pl to serwis społecznościowy dla miłośników podróży po Polsce. To także zbiór najświeższych i najważniejszych wiadomości ze świata polskiej turystyki, przewodnik po zabytkach, ogólnopolskie kalendarium imprez i forum gromadzące ludzi kochających podróżowanie po naszym kraju. Zarejestrowani użytkownicy uzyskają dostęp do rezerwacji miejsc noclegowych on-line, ustalania tras wędrówek, zapamiętywania kontaktów do ulubionych miejsc, przeglądania archiwalnych wydań dwumiesięcznika i wielu innych opcji.

„Polska Wita” to dwumiesięcznik dla osób aktywnych, które chcą dzielić się z innymi tym, co w Polsce kochają najbardziej. Magazyn tworzony jest przez czytelników z nadsyłanych przez nich historii i zdjęć, które pokazują Polskę w sposób bardzo osobisty i emocjonalny. Zawiera także ciekawe artykuły profesjonalnych dziennikarzy, którzy pokazują nieznaną Polskę, proponują ciekawe sposoby na spędzenie wolnego czasu, podpowiadają, gdzie warto pojechać i co zobaczyć. Na łamach magazynu o swoich ukochanych miejscach w Polsce opowiadają również znane osoby.

A to już wiesz?  Młodzi Polacy, Czesi, Węgrzy i Rumuni 2005

Wydawcą magazynu „Polska Wita” jest wydawnictwo Reader’s Digest.

Źródło Tarsago Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy